AXS AXS skrev:
Jag väntar på bra kampanj härifrån, sen blir det ett kitt.

[länk]
Verkar ju vara rea nu! De har tyvärr ingen "lång" variant vad jag kan se.. :(

Eller vad yrar jag om det har dom ju visst det 1239kr för 105mm. Samma pris som hos Proffsmagasinet.
 
Redigerat:
AXS
M mrmlz skrev:
Verkar ju vara rea nu! De har tyvärr ingen "lång" variant vad jag kan se.. :(

Eller vad yrar jag om det har dom ju visst det 1239kr för 105mm. Samma pris som hos Proffsmagasinet.
Dom har alltid kampanj, kasst. Sen kör de 20-30% på de priserna när det är riktig kampanj.
 
  • Gilla
mrmlz och 1 till
  • Laddar…
LoweW
  • UJK Parf Guide System och Dust Port för precision vid arbetsbänksbygge på träbänk.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
erikssonjorgen och 6 till
  • Laddar…
LoweW LoweW skrev:
UJK Park MKII som ska användas i mitt verkstadsbänksbygge kom idag!

Haft ögonen på det systemet i snart två år men först nu kändes det som att det var dags :geek:

“There's a Hole in My Bucket”...................(y)
 
  • Gilla
LoweW
  • Laddar…
Notklinga och spårfräsar på förpackning på ett betonggolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En notklinga (som enligt förpackningen går att köra fler av i bredd) och spårfräsar var en del av veckans fynd på Amazon. Hopplöst att hitta det man är ute efter men man hittar ju massor av andra grejer som man inser att man behöver :)
 
  • Gilla
Tule54 och 4 till
  • Laddar…
Låsolja, bågfil, bitslåda, och en ny gummilist till skenan.
Bågfil och bitslåda från Makita ovanpå ett bord med gummilist och låsolja vid sidan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
En tångnyckel med röda handtag ligger på ett träbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En tångnyckel. Kändes riktigt bra när jag testade lite lätt på 40mm nyckeltaget på filtret till bergvärmen.
 
  • Gilla
john.h och 6 till
  • Laddar…
A
Fick hem den här lilla rackaren,förutom det kassa anhållet verkar den ändå ok för 1600kr:) holzmann 230 eco.

Holzmann 230 eco bågsvans med röd kåpa och justerbart anhåll.
 
  • Gilla
Immobil och 5 till
  • Laddar…
Kvällen är räddad Gsr 12v-35 FC:love:. Plockade ihop lite lösa delar till bättre pris ist för att köpa ett komplett kitt. Tyvärr så var 3Ah batteriet restat så får leka med det gamla från gop multicuttern. Bladen räknas väl också som verktyg:thinking:. Bosch GSR 12V-35 FC verktyg med batteri, laddare och tillbehör på en arbetsbänk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bosch verktygslåda innehållande en skruvdragare, batteri, laddare och Gillette rakblad på ett köksgolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
Handyman 1 skrev:
Fick hem den här lilla rackaren,förutom det kassa anhållet verkar den ändå ok för 1600kr:) holzmann 230 eco.

[bild]
Hur tjocka bitar kan man såga med den där?
Känns bordet okej eller rappligt det med som anhållet?
 
putte22 putte22 skrev:
Kvällen är räddad Gsr 12v-35 FC:love:. Plockade ihop lite lösa delar till bättre pris ist för att köpa ett komplett kitt. Tyvärr så var 3Ah batteriet restat så får leka med det gamla från gop multicuttern. Bladen räknas väl också som verktyg:thinking:.[bild][bild]
Om du rakar dig med GSR:en så glöm inte posta bilder i tråden för olyckor och olyckstillbud :crysmile:
 
  • Gilla
  • Haha
Immobil och 4 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Om du rakar dig med GSR:en så glöm inte posta bilder i tråden för olyckor och olyckstillbud :crysmile:
:crysmile::crysmile: Där sa du något. Få se vad man kommer hitta på om några :beer:
 
  • Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
A
G Gud_ skrev:
Hur tjocka bitar kan man såga med den där?
Känns bordet okej eller rappligt det med som anhållet?
90mm vid 90 grader enligt spec,har inte testat den så mycket än,bordet känns ändå rätt stadigt faktiskt,problemet med anhållet är den bortre änden,som bara kläms fast med en plåtbit mot kanten,får förbättra det på något sett,den vill röra sig även om man drar klämman hårt.
 
  • Gilla
Gud_
  • Laddar…
P
Handyman 1 skrev:
90mm vid 90 grader enligt spec,har inte testat den så mycket än,bordet känns ändå rätt stadigt faktiskt,problemet med anhållet är den bortre änden,som bara kläms fast med en plåtbit mot kanten,får förbättra det på något sett,den vill röra sig även om man drar klämman hårt.
Ser ut som den modellen jag provade förra året.
Bordet vibrerade nåt vansinnigt så den byttes ut. (la jag en liten kloss mitt på bordet och startade så ramlade den av inom några sekunder)
Nästa var likadan
Gav upp och lämnade tillbaka. Amazon var smidiga att ha och göra med iaf, men jag hoppas din är bättre.
 
A
P PsychoCheF skrev:
Ser ut som den modellen jag provade förra året.
Bordet vibrerade nåt vansinnigt så den byttes ut. (la jag en liten kloss mitt på bordet och startade så ramlade den av inom några sekunder)
Nästa var likadan
Gav upp och lämnade tillbaka. Amazon var smidiga att ha och göra med iaf, men jag hoppas din är bättre.
Nä,den vibrerar absolut inte mycket,var tvungen testa:geek: ingen av klossarna rör sig oavsett storlek! kanske har förbättrats om det nu var samma:thinking:
 
  • Gilla
PsychoCheF
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.