1 787 171 läst · 5 835 svar
1787k läst
5,8k svar
Lidl verktyg denna vecka.
För en 10? år sen eller så hade de väl än mer udda utbud. Inte bara verktyg av samma märken som nu utan kunde vara typ laptops, tv-apparater och allt möjligt.N nissenhj skrev:
Då var i vilket fall ryktet att de använde dessa som gratis kredit. Köpte in nån udda vara till lågt pris, snabbt ut och omsatte de i butikerna på några dagar till självkostnadspris. Sedan hade de förhandlat till sig kanske 60 dagars kredit till sin leverantör - 50 dagars gratis kredit.
Fungera nog inte i Sverige med elektroniken! I Tyskland har de diverse Elektronik som Laptops och TV och annat intressant. Klart nu är det två år sedan jag var i en tysk Lidlengs skrev:För en 10? år sen eller så hade de väl än mer udda utbud. Inte bara verktyg av samma märken som nu utan kunde vara typ laptops, tv-apparater och allt möjligt.
Då var i vilket fall ryktet att de använde dessa som gratis kredit. Köpte in nån udda vara till lågt pris, snabbt ut och omsatte de i butikerna på några dagar till självkostnadspris. Sedan hade de förhandlat till sig kanske 60 dagars kredit till sin leverantör - 50 dagars gratis kredit.
D da98jpn skrev:
Enligt bilden som lades upp så gäller detta för butiker i lite söder om Stockholm och uppåt (ungefär)
Tyvärr kan det skilja lite mellan de 3 regioner som Lidl har i sverige
min butik tillhör inte det lagret (Rosersberg) och vårat reklamblad för samma sida ser ut såhär
Aha, bor på ekerö och lite oklart vad vi tillhör. Har inte kollat reklambladetM mAiK skrev:
Hos mig
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Vattenpass med bitshållare inbyggt känns unikt
https://www.lidl.se/sv/p/kvalitetsverktyg-foer-proffset/parkside-vattenpass-2-pack/p43484
https://www.lidl.se/sv/p/kvalitetsverktyg-foer-proffset/parkside-vattenpass-2-pack/p43484