T
N nissenhj skrev:
Förstår inte vad du menar? "att köra med olika"?
Att dom kör med olika kampanjer varje vecka

engs
N nissenhj skrev:
Men det är väl också därför de kan hålla hyfsade priser för det mesta.
Snabbt in, snabbt ut. Inga lagerkostnader.
För en 10? år sen eller så hade de väl än mer udda utbud. Inte bara verktyg av samma märken som nu utan kunde vara typ laptops, tv-apparater och allt möjligt.
Då var i vilket fall ryktet att de använde dessa som gratis kredit. Köpte in nån udda vara till lågt pris, snabbt ut och omsatte de i butikerna på några dagar till självkostnadspris. Sedan hade de förhandlat till sig kanske 60 dagars kredit till sin leverantör - 50 dagars gratis kredit.

• Gilla
nissenhj
  • Laddar…
engs engs skrev:
För en 10? år sen eller så hade de väl än mer udda utbud. Inte bara verktyg av samma märken som nu utan kunde vara typ laptops, tv-apparater och allt möjligt.
Då var i vilket fall ryktet att de använde dessa som gratis kredit. Köpte in nån udda vara till lågt pris, snabbt ut och omsatte de i butikerna på några dagar till självkostnadspris. Sedan hade de förhandlat till sig kanske 60 dagars kredit till sin leverantör - 50 dagars gratis kredit.
Fungera nog inte i Sverige med elektroniken! I Tyskland har de diverse Elektronik som Laptops och TV och annat intressant. Klart nu är det två år sedan jag var i en tysk Lidl

Dags att planera nästa veckas mjölkinköp!

Reklamblad från Lidl med erbjudanden på Parkside verktyg, batterier och laddare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Kan rekommendera att gå direkt på det stora batteriet

Tänkte införskaffa slagskruvdragaren och köpa till det stora batteriet, men hittar inte batteriet på dras hemsida.... ☹️

D da98jpn skrev:
Tänkte införskaffa slagskruvdragaren och köpa till det stora batteriet, men hittar inte batteriet på dras hemsida.... ☹️

Enligt bilden som lades upp så gäller detta för butiker i lite söder om Stockholm och uppåt (ungefär)

Tyvärr kan det skilja lite mellan de 3 regioner som Lidl har i sverige

min butik tillhör inte det lagret (Rosersberg) och vårat reklamblad för samma sida ser ut såhär

• Reklambild för Parkside-verktyg och batterier med erbjudanden om Lidl-priser på borr och laddningsbara batterier.
    Skapa konto
M mAiK skrev:
Enligt bilden som lades upp så gäller detta för butiker i lite söder om Stockholm och uppåt (ungefär)

Tyvärr kan det skilja lite mellan de 3 regioner som Lidl har i sverige

min butik tillhör inte det lagret (Rosersberg) och vårat reklamblad för samma sida ser ut såhär
Aha, bor på ekerö och lite oklart vad vi tillhör. Har inte kollat reklambladet

D da98jpn skrev:
Aha, bor på ekerö och lite oklart vad vi tillhör. Har inte kollat reklambladet

Enligt min lista tillhör Ekerö lager Rosersberg så du borde se det reklambladet som lades upp med det stora batteriet om du har valt rätt butik annars kan det spöka till det

Ja ser det nu när jag bytte butik till ekerö...

D da98jpn skrev:
Ja ser det nu när jag bytte butik till ekerö...
Ekerö har sitt eget raklamblad tillgängligt på Lidl.se men de följer det inte alltid och ibland är de någon dag sen på verktyg...
Såg inte några batterier igår när jag var in...

anders07 anders07 skrev:
Ekerö har sitt eget raklamblad tillgängligt på Lidl.se men de följer det inte alltid och ibland är de någon dag sen på verktyg...
Såg inte några batterier igår när jag var in...
reklambladet som diskuteras nu är för nästa vecka så det är därför

• Gilla
anders07
  • Laddar…
Hos mig :)

Reklamblad för Parkside-verktyg med priser, erbjudanden på borr, laddare och batterier från LIDL.
Skapa konto
Reklambild för batteridriven slagborr med beskrivning av funktioner och tillbehör, och prisinformation.
Skapa konto
Annons för Parkside batteridrivna verktyg med bilder av tigersåg och vinkelslip i användning samt prisinformation.
Skapa konto
Reklamblad med batteridrivna verktyg från Parkside inklusive sticksåg och slagskruvdragare med prisinformation.
Skapa konto
Reklamblad för Parkside verktyg inklusive borr, bitsats och borstat till specialpriser.
Skapa konto
Reklamblad för verktyg med vattenpass, skruvmejslar och en polermaskin, samt priser och beskrivningar.
Skapa konto

• Gilla
Tule54 och 3 till
  • Laddar…
Lime113 Lime113 skrev:
Hos mig :)
:surprised:Vi övriga får vänta till den 11/1. :cool:;)

• Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.