Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Fräscht och fint!
Men borde där inte vara ett par duschdörrar också?
Så här alltså:
Men borde där inte vara ett par duschdörrar också?
Så här alltså:
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Du kanske skulle passa på nu. De påstår att det är rea nu:Hillpinch skrev:
https://outl1.se/rund-duschorna?ps=ODM2PTIyOA==&kw={kw}&cpn=9402763382#836=228&gclid=Cj0KCQiAlsv_BRDtARIsAHMGVSZpEUqYJQDcs31WTyHCWlpULMdTduwdKLRp4RapTyB3rMHQ639ZDrcaAs5QEALw_wcB
90 cm tycker jag är lagom storlek:
Logga in
Skapa konto
Hm Borde nog ha skrivit mer detaljerat om badrummet
Badrummet är ombyggd och förstärkt enligt Säker vatten där jag följt alla moment enligt beskrivning och manualer. Att bygga om ett badrum i ett timmerhus från 1870-talet är ingen lätt och självklar uppgift. Det gäller att ha gott om tid på sig för att tänka igenom alla speciallösningar för att konstruktionen ska bli "mer än" hållbar. Eftersom jag bygger till mig själv har jag råd att lägga extra mycket tid på det mesta. Alla moment är dokumenterade med bilder och kvitton.
Rörmockaren ordnade alla vatten- och avloppsrör. Vi köpte alla möbler och allt annat på Black friday 2019, sparade 9500kr (eller blev lurade enligt andra).
Elektrikern fixade med allt som krävdes inom ämnet.
Kakel
Vit 30 X 60 blanka, rakskurna plattor från Dekora. Minsta möjliga fogbredd med Spin Level system.
Grå/grön 5 X 25 Self Grace Emerald från Kakeldaxgruppen.
Klinker
Arezzo Stone Perla från Dekora. Körde 30 X 30 för att det passade bäst in på golvytan.
Jag är så nöjd med de vita väggarna med vit fog!
Fondväggen fogades först med ljusgrå fog, men det blev helt fel färg på kaklet, allt blev grått!!! Så en hel veckas slit med att rensa fog och foga om till normalgrå fogfärg. Det blev kanonbra färgmässigt, precis så som vi ville ha det.
Golvet har normalgrå fog.
Bara att fråga på om ni undrar något.
Badrummet är ombyggd och förstärkt enligt Säker vatten där jag följt alla moment enligt beskrivning och manualer. Att bygga om ett badrum i ett timmerhus från 1870-talet är ingen lätt och självklar uppgift. Det gäller att ha gott om tid på sig för att tänka igenom alla speciallösningar för att konstruktionen ska bli "mer än" hållbar. Eftersom jag bygger till mig själv har jag råd att lägga extra mycket tid på det mesta. Alla moment är dokumenterade med bilder och kvitton.
Rörmockaren ordnade alla vatten- och avloppsrör. Vi köpte alla möbler och allt annat på Black friday 2019, sparade 9500kr (eller blev lurade enligt andra).
Elektrikern fixade med allt som krävdes inom ämnet.
Kakel
Vit 30 X 60 blanka, rakskurna plattor från Dekora. Minsta möjliga fogbredd med Spin Level system.
Grå/grön 5 X 25 Self Grace Emerald från Kakeldaxgruppen.
Klinker
Arezzo Stone Perla från Dekora. Körde 30 X 30 för att det passade bäst in på golvytan.
Jag är så nöjd med de vita väggarna med vit fog!
Fondväggen fogades först med ljusgrå fog, men det blev helt fel färg på kaklet, allt blev grått!!! Så en hel veckas slit med att rensa fog och foga om till normalgrå fogfärg. Det blev kanonbra färgmässigt, precis så som vi ville ha det.
Golvet har normalgrå fog.
Bara att fråga på om ni undrar något.
KnockOnWood skrev:
Hur har du tänkt att man ska få in den under snedtaket?
För övrigt är det alltid rea på outl1...
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg