3 226 läst · 5 svar
3k läst
5 svar
Plattsättare!!
Det är nog fel rum att lägga det här men det finns nog en å anna plattsättare här!!
Jag vill skola om mig till plattsättare, så jag undrar om det är nån som vet nått företag som tar emot lärlingar i mellan sverige, bor i söderhamn men villig att pendla/ bo borta under veckorna.
Eller är det nån som vet vart jag kan vända mig ex utbildningar eller dyligt!
Tacksam om nån skulle kunna hjälpa mig!
MVH Linus
Jag vill skola om mig till plattsättare, så jag undrar om det är nån som vet nått företag som tar emot lärlingar i mellan sverige, bor i söderhamn men villig att pendla/ bo borta under veckorna.
Eller är det nån som vet vart jag kan vända mig ex utbildningar eller dyligt!
Tacksam om nån skulle kunna hjälpa mig!
MVH Linus
Branschen är ju ganska hårt ansatt med arbete just nu så mitt tips är att ringa runt till firmorna och höra om dom är intresserade av att lära upp dig.
Det viktigaste idag när man rekryterar folk är att dom (förutom ett visst praktiskt handlag givetvias) vill jobba och är intresserade av att lära sig yrket. och det är svårt att få tag i folk av den sorten..........
Det viktigaste idag när man rekryterar folk är att dom (förutom ett visst praktiskt handlag givetvias) vill jobba och är intresserade av att lära sig yrket. och det är svårt att få tag i folk av den sorten..........
Liknande trådar
-
Någon kunnig plattsättare?
Badrum -
Priser på snickare, målare, elektriker, rörmokare och plattsättare
Artikelkommentarer -
Rimligt pris plattsättare?
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Duktig och noggrann plattsättare i Stockholm
Referenser Hantverkare & Entreprenörer -
Varför vill plattsättare ha mer betalt för att lägga laserskurna plattor?
Byggmaterial & Byggteknik