7 766 335 läst · 38 029 svar
7766k läst
38,0k svar
Humorhörnan ...
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Medlem
· Sverige
· 5 254 inlägg
Jo men litet nostalgi får man bjuda på. När du skriver så vackert så tänker jag på vilket magiskt ljud som kunde reproduceras via den tidens bästa teknik, på många sätt saknar jag det idag nu när vi blivit lata och kör allt via streamat och blåtand och skit...K knipo skrev:
Någon som minns Nakamichi om vi nu snackar kassettbandspelare? Ursäkta bidrag till tråddriften men man får ju associationer som inte är att leka med...
Dragon var Nakamichis toppmodell. Dock bör tilläggas, i början på -90 hade alla tillverkare grymma kassettdäck, för att nå en kulmen på mitten av -90. Sen var det godnattH Harald Blåtumme skrev:Jo men litet nostalgi får man bjuda på. När du skriver så vackert så tänker jag på vilket magiskt ljud som kunde reproduceras via den tidens bästa teknik, på många sätt saknar jag det idag nu när vi blivit lata och kör allt via streamat och blåtand och skit...
Någon som minns Nakamichi om vi nu snackar kassettbandspelare? Ursäkta bidrag till tråddriften men man får ju associationer som inte är att leka med...
Skulle spela upp ett kassetband för mina barn. Sa åt dom att man måste spola det tillbaka innan dom kunde lyssna för någon hade lyssnat på hela första sidan.
Svar va varför måste man spola tillbaka.
Pappa vad är det här för stor svart rund sak ?
Det är en lp skiva dom hade vi innan cd.
Pappa vad är en cd skiva ?
Fast mina barn vet faktiskt vad cd skiva är för något.
Svar va varför måste man spola tillbaka.
Pappa vad är det här för stor svart rund sak ?
Det är en lp skiva dom hade vi innan cd.
Pappa vad är en cd skiva ?
Fast mina barn vet faktiskt vad cd skiva är för något.