Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Jag har skaffat en ljudlig ringklocka. Och eftersom jag är misantrop på cykel så ringer jag ljudligt på spandexmännen när de riskerar mitt liv. Skägglurkarna brukar se mycket förvånade ut.
Jag har ingen klocka, dock har frambromsen börjat tjuta så bara bromsa hårt :)
 
Måste fråga en grej Anders..

Om du äter på finkrogar varje dag till lunch vad äter du då när du vill lyxa till det?

Nä snabbmakaroner med knaperstekt bacon ketchup och ost till lunch, fiskpinnar till middag sen smakar kinabuffen ypperligt när man väl äter den ;)
 
nino nino skrev:
Måste fråga en grej Anders..

Om du äter på finkrogar varje dag till lunch vad äter du då när du vill lyxa till det?

Nä snabbmakaroner med knaperstekt bacon ketchup och ost till lunch, fiskpinnar till middag sen smakar kinabuffen ypperligt när man väl äter den ;)
Det är ju vanliga ställen, sedan har du ju Frantzén osv det blir inte lika ofta :)
 
... När ungarnas lego inte får plats i deras sovrum :)

Vardagsrum med utspridda legobitar och förvaringslådor på golvet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Kan berätta att jag har hittat kantareller på Östermalm. De växte i understycket till skyltfönstret, bakom en fiskdisk, i ICA affären på Banergatan. Fiskdisken hade stått mot skyltfönstret i typ 25 år, så det var en ganska mysig svampmiljö där bakom.
Kan inte garantera att det var kantareller, men de var väldigt lika.
 
  • Älska
AndersMalmgren
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
... När ungarnas lego inte får plats i deras sovrum :)

[bild]
Ungars Lego får aldrig plats i deras sovrum ;)
 
  • Gilla
  • Haha
Ville_Vessla och 3 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Ungars Lego får aldrig plats i deras sovrum ;)
Tillägg till detta är ju också att hur stort garage/förråd man än skaffar ryms inte allt där.
 
V Ville_Vessla skrev:
Tillägg till detta är ju också att hur stort garage/förråd man än skaffar ryms inte allt där.
Det är som med mina actionfigurer som väntar på ett biorum :)
 
Mikael_L
Vad tråkiga ni har varit den här dagen.
Som inte fattat att detta är Anders helt egen ego-tråd, där han får skryta om sitt perfekta liv.
Förstör inte nu...

Näst efter humorhörnan bästa humortråden på forumet. :rofl:
 
  • Gilla
  • Haha
segv och 8 till
  • Laddar…
harry73
Isakare Isakare skrev:
Kan berätta att jag har hittat kantareller på Östermalm. De växte i understycket till skyltfönstret, bakom en fiskdisk, i ICA affären på Banergatan. Fiskdisken hade stått mot skyltfönstret i typ 25 år, så det var en ganska mysig svampmiljö där bakom.
Kan inte garantera att det var kantareller, men de var väldigt lika.
Kantareller växer i symbios med björk och kanske några andra träd, så det du hittade bakom fiskdisken liknade kanske smörstekta kantareller med det var inte riktiga kantareller.
 
harry73 harry73 skrev:
Kantareller växer i symbios med björk och kanske några andra träd, så det du hittade bakom fiskdisken liknade kanske smörstekta kantareller med det var inte riktiga kantareller.
Så är det säkert. Men de var oförskämt lika kantareller till form och färg, och det här inträffade innan man hade kamera på telefonen, så nån bild finns inte.
Vet inte vilket träslag understycket var av, det hade övergått till att vara jord, men troligtvis ek.
 
  • Gilla
big mike
  • Laddar…
Visa den för sambon så kanske hon slutar tjata om hus och börjar tjata om corps de logi istället.
 
useless useless skrev:
Visa den för sambon så kanske hon slutar tjata om hus och börjar tjata om corps de logi istället.
Tokslut Tokslut skrev:
Hittat ett hus till er Anders [länk]
Närsta "stad" är Katrineholm, nej tack
 
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Det händer nästan varje dag för mig, jag cyklar i min normalttakt (vilket är hyffsat snabbt då jag har en racerhybrid med slicks) så kommer det en spandexraket som cyklar på racer och kör träningssnabbt och kör om mig. Så blir det rött och jag kommer ifatt och cyklar förbi då det är fritt eller så står jag och balanserar lite och tajmar en lucka. Sedan kommer han ifatt, vissa slänger arg kommentar om rödljuset. Sedan stannar de igen vid rött och jag cyklar på :)
Du tycker alltså det är helt ok at framföra ett fordon mot rött efter eget tycke?
 
  • Gilla
Prodigys
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.