Hei, er ny her och har kjöpt en gammrl gård. I förste omgang skal jag vinterisolere en barack.
Hur kan jag isolere golvet underifrån? Jag er norsk, så svenska er inte den beste. Håper ni kan hjelpe meg
Kristian
Hur kan jag isolere golvet underifrån? Jag er norsk, så svenska er inte den beste. Håper ni kan hjelpe meg
Kristian
Hei, etter tre dager med utgravninger med skitt plank er jeg endelig klar for å inspisere under golvet. Det verker som at det er isollert från för. Undrar skulle man kunne tecke alle sidor med från marken upp til baracken som vinsisolasjon og håpe på det beste? Hva slags betongelementer bör jag bruke? Fant også at det står ett gammalt hjul under med luft. Bör jag ta ut luften, så det ikke sprengs på ett senere tidspunkt? Hur gjör jeg det trygest möjligt?
Mvh, k
Mvh, k
Hej,
Jag er redd för att isolationen inte er mycket värd. Provar med lecablokker som jag hitta på gården denne vintern och hoppas på det bäste. Ventil finnes, men den har rostat fast.
Har provat 5-56 men den vill inte röre seg.
//K
Jag er redd för att isolationen inte er mycket värd. Provar med lecablokker som jag hitta på gården denne vintern och hoppas på det bäste. Ventil finnes, men den har rostat fast.
Har provat 5-56 men den vill inte röre seg.
//K