Jag tror mig veta att vi inte längre behöver fundera på hur det ultimata garaget ser ut. Några av er kanske har sett detta på andra forum, för er andra:

http://www.6speedonline.com/forums/showthread.php?s=&threadid=15770

Ni som funderar på om det är ett eller tvåbilsgarage som gäller...lägg ner. Byggsats eller lösvirke....sluta. Optimala dimensioner på 40kvm? Börja om från början. Tänk större. Längre. Bredare. Högre. Var inte så trångsynt. Räntan är låg, låna mer pengar.

Och ställ för fasen inte in din Opel i garaget när du är klar....

;)

När man har byggt färdigt de där garaget så blir de tungt att skaffa en kärra som matchar. 8)

MathiasS skrev:
Ni som funderar på om det är ett eller tvåbilsgarage som gäller...lägg ner. Byggsats eller lösvirke....sluta. Optimala dimensioner på 40kvm? Börja om från början. Tänk större. Längre. Bredare. Högre. Var inte så trångsynt. Räntan är låg, låna mer pengar.
Om du fixar bygglov åt mig så lovar jag att bygga ;D ;).

Varför ser jag inte bilderna. Det visas bara ett X i uppre vänstra hörnet... Ngn data kunnig här med kanske??

Någon som har bilderna??

Jag får inte upp dom när jag går in på sidan. :'(

Inte jag heller...
Mattias, in på MUGGLO med dem!

Varje gång jag provar är snubbens webkonto överlastat... :(

Om du bara håller dig lugn en stund så ska vi nog kunna få upp dom där bilderna...

MathiasS skrev:
Om du bara håller dig lugn en stund så ska vi nog kunna få upp dom där bilderna...
Hur länge ska man behöva hålla sig lugn egentligen.....? :p

Aha. Nu funkar det.
Nja, inte så imponerad, ser väl ut som en...verkstad.

Var är hyvelbänken? Var är travarna med flyttkartonger?
Gräsklipparna och cyklarna.

Bah. Överskattat.

Ja... just det... ;D
Fast det var inga breda portar han hade, där hade jag nog inte haft många mm tillgodo med mitt gamla vrålåk, fast det räcker väl för såna där symaskinsåk förstås.. ;D
Men det e klart den jag har nu går ju lätt in, fast det e ju inget vrålåk då´ra ;)

KarlXII skrev:
Aha. Nu funkar det.
Nja, inte så imponerad, ser väl ut som en...verkstad.

Var är hyvelbänken? Var är travarna med flyttkartonger?
Gräsklipparna och cyklarna.

Bah. Överskattat.
K12, du har levt i missär så länge att du glömt hur det BORDE vara.....

Hyvelbänken, gräsklipparen, CYKLARNA, har ingenting i ett garage att göra. Dom bor i förrådet (det där 60kvm huset du skulle ha bredvid garaget).

jureit skrev:
Tänk K12 om rutorna på golvet var pepitarutor istället. Stressfläktarna var gamla Ghior och Splitwindows, vinden var full med strokervevar och cylindersatser och de där spelboxarnas skärmar (vad man nu ska med sådana i ett garage) istället var uppfyllda med byggforum så hade det nog låtit annorlunda.

Det går att göra så mycket med detaljer....  :D

Fast det klart, Haagbards garage hade inte varit så dumt med dessa små attribut heller.

Sedan skulle du säkert få plats med lite hyvelbänkar och gräsklippare om det ändå skulle kännas obehagligt.

Själv föredrar jag nog ovalrutor före splitar (om det inte är bussar vi pratar om förstås ;) )

//Markus

Någon som har länkar eller bilder på fler liknande garage?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.