90 192 läst · 320 svar
90k läst
320 svar
The tiny mansion
Kul med bygg trådar! På något sätt har jag sett era bilder på barnsängen och Narnia garderoben till Wc utanför detta forum. Kanske har ni delat på facebook eller blogg tidigare?
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 632 inlägg
Hoppas ni har fler uthus. Det såg ju inte så dåligt ut att det skulle behöva rivas annars, men skenet kanske bedrar.
Här är gott om uthusNötegårdsgubben skrev:
Denna byggnaden rivs men vi ska bygga upp en annan på ett annat ställe längre fram.
"tyvärr" så va det väldigt ruttet och bara en liten del som är en gjuten platta. Gott om hästmyror är här med
Dag 52/500
Påbörjat rivning av sista sovrummet.
Riktigt drygt/tråkigt med att bygga dessa sängar.
Längtar tills detta rum blivit färdigt för då är det dags för hallen
Letar efter en gammal ytterdörr. Ingen som har något att sälja?
Elektrikern kommer och koppla en massa imon, skönt.
Och de sista detaljerna läggs på sovrum nummer 2 och kommer förhoppningsvis bilder framåt helgen.
Dop, jobb och kalas hela helgen så blir inte jättemycket gjort men vi ska förhoppningsvis få något gjort så då få jag uppdatera läget
Påbörjat rivning av sista sovrummet.
Riktigt drygt/tråkigt med att bygga dessa sängar.
Längtar tills detta rum blivit färdigt för då är det dags för hallen
Letar efter en gammal ytterdörr. Ingen som har något att sälja?
Elektrikern kommer och koppla en massa imon, skönt.
Och de sista detaljerna läggs på sovrum nummer 2 och kommer förhoppningsvis bilder framåt helgen.
Dop, jobb och kalas hela helgen så blir inte jättemycket gjort men vi ska förhoppningsvis få något gjort så då få jag uppdatera läget
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Verkligen roligt att höra. Både frugan och jag blir väldigt gladaAppendix skrev:
Det är hennes idéer fullt ut så jag tar inte åt mig äran av designen
Kommer lite mer helhetsbilder när det är helt färdigt men stort tack för dina ord.
Det är både motiverande och glädjande att höra
Kul att ni är ett så bra teamP Pappa1986 skrev:
När man har ett projekt själv som är en femårsplan så är det så inspirerande att se vad andra gör. Man får motivation och idéer. Så det är viktigt komma med lite glada tillrop när man ser nått man gillar
Trevlig helg på er nu. Njut av regnet då är det lite roligare måla inomhus än med solen
Heot klart motiverandeAppendix skrev:Kul att ni är ett så bra team
När man har ett projekt själv som är en femårsplan så är det så inspirerande att se vad andra gör. Man får motivation och idéer. Så det är viktigt komma med lite glada tillrop när man ser nått man gillar
Trevlig helg på er nu. Njut av regnet då är det lite roligare måla inomhus än med solen
Idag njöt vi verkligen av regnet, suttit i bilen för att hämta hem fönster. Kom precis hem, åkte vid 2. Men det va det värt Kommer bli snyggt med dessa fönster
Logga in
Skapa konto