Hmm.... man ska eg. aldrig diskutera tycke och smak, men min fundering är om dessa luckor och hela köket med dem, riskerar att te sig en smula mörkt, tungt och kanske väl så 'krusidulligt', undrar om man tröttnar snabbt..... :-/,
Men,men det var som sagt bara min egen fundering och kanske inte alls något som ni funderat på eller som ens är aktuellt för er :) ;)

Bänkskiva som passar till dessa luckor, hmmm.... tål att tänka på, får be om att få återkomma i ärendet :)

MVH//Christina.

byggimpert skrev:
Hmm.... man ska eg. aldrig diskutera tycke och smak, men min fundering är om dessa luckor och hela köket med dem, riskerar att te sig en smula mörkt, tungt och kanske väl så 'krusidulligt', undrar om man tröttnar snabbt..... :-/,
Men,men det var som sagt bara min egen fundering och kanske inte alls något som ni funderat på eller som ens är aktuellt för er :) ;)

Bänkskiva som passar till dessa luckor, hmmm.... tål att tänka på, får be om att få återkomma i ärendet :)

MVH//Christina.

Jo, Christina alla tankar och tycken är alltid välkomna här. ;) Ibland är det ju så som så att andra behöver nämna det som man inte har tänkt på själv.

Det kanske ska nämnas att vi inte ännu har sett dessa luckor i verkligheten... Så vi kanske delar din mening då eller så gör vi det inte. ;)

Men det tål att tänkas på om det kan upplevas som mörkt och som något som vi kan tänkas tröttna på.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.