Hej,
Svar:
Trärengöringsborste och soproller

Motivering:
Med en rengörningsborste som går att reglera till perfekt arbetsvänlig ställning för min rygg hade varit drömmen. Vi har flera ryobimaskiner. Bl a en häcksax som är grym. Det är så smart att man kan använda samma batteri vilket är den bästa orsaken att att köpa ryobiprodukter.
 
Trärengöringsborste och soproller
Den skulle vara perfekt att rengöra altanen och garaget före målning.
Jag tror att den rengör bättre och skonsammare än en högtrycktvätt som trycker in fukt i träet.
Janne
 
Trärengöringsborste och soproller

Vi bor i ett område från 50-talet med mossa och smuts från samma årtal på plattor och däck i hela grannskapet. Så om vi skulle vinna skulle vi dela med vinsten med våra grannar som vi försöker jobba upp en delningsekonomi med och just Ryobi one+ är det märket vi satsat på, när vi ser nått vi behöver går vi ihop istället för att alla köper varsin. Så det skulle passa utmärkt med en multiborste som många skulle kunna ta del av och använda
 
Utgår från att det är allroundborsten som medföljer, alltså är svaret att de två tillbehören man kan komplettera med:
- Trärengöringsborste, RAC820
- Soproller, RAC823

Vi har trädäck på både altansidan och balkongsidan, bägge är i behov av en ordentlig övergång. Hade varit skönt att slippa ett sådant knäjobb.
Utanför altanen och entredörren har vi även stenlagda gångar där det brukar samlas både löv, kvistar och småsten under året - hade varit underbart att surra loss med soprollern för att få väck den skiten. :)
Sist men inte minst hade det varit härligt att fortsätta bygga ut samlingen från Ryobi :)
 
Förutom Allroundborsten som medföljer kan man köpa till Trärengöringsborste och Soproller.

Denna lilla tingest skulle säkert känna sig hemma hos en sopa som jag :D:rofl::p:cool:
 
Trärengöringsborste och soproller.

Efter år av ohälsosamma mängder ogräsmedel och otaliga turer till återvinningen med tömda gasolflaskor så ger jag upp. Nu sopar vi bort stenarna mellan ogräset.
 
Trärengöringsborste och soproller.

Efter att ha låtit byta avlopps-stammarna i källaren, blev det en del grus o smuts även utanför huset som vattenslang o sopkvasten inte rår på. Ett stort trädäck med diverse påväxt efter en varm vinter, skulle också må bra av en omgång.
 
Svaret är Trärengöringsborste och soproller

Ja vad kan man inte använda denna maskin till?
Jag tänkte först på båten, få bort alla havstulpaner och alger(y)
Altanen och planken på skuggsidan skrubba bort all påväxt.(y)
Sjöstensplattor är jobbigt när kvarterets ungar varit här och haft kritfest, nu är det ett minne blått.
Sen att bygga ut en serie som består av 35 elverktyg och trädgårdsmaskiner, finns många maskiner man skulle vilja testa där.
 
Trärengöringsborste och soproller, utöver allroundborsten.

Har fruktansvärt massa ställen att tvätta av utomhus. Hade förmodligen gjort mitt liv väldigt mycket lättare.
 
Nu är vinnaren utsedd. Det var svårt att välja, det finns många duktiga hobbypoeter som gillar att rimma, men valet föll på @VictoriaKy, som behöver hitta sin uppfart igen...
Tack alla för att ni deltar i tävlingarna, det är härligt med ert engagemang!
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Nu är vinnaren utsedd. Det var svårt att välja, det finns många duktiga hobbypoeter som gillar att rimma, men valet föll på @VictoriaKy, som behöver hitta sin uppfart igen...
Tack alla för att ni deltar i tävlingarna, det är härligt med ert engagemang!
Tack så jättemycket! Nu ska det skrubbas!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.