1 432 läst · 8 svar
1k läst
8 svar
Dammsugare/Grovdammsugare?
Hej,
Jag har en dammsugare, en billig Kärscher, som är helt värdeläs. Filtret sätts igen på nolltid. Trassligt att damma ur osv.
Är det någon som har en bra dammsugare för hantverkarbruk som har en påse som går att återanvända?
Jag har en dammsugare, en billig Kärscher, som är helt värdeläs. Filtret sätts igen på nolltid. Trassligt att damma ur osv.
Är det någon som har en bra dammsugare för hantverkarbruk som har en påse som går att återanvända?
Jag viste inte att det finns påsar till kärscher? Inte till min modell? Min modell har ett cylindriskt filter som sätter igen på typ 30s.
Engångspåsar verkar för övrigt opraktiskt. Det är ju ofta stora mängder bös att sammsuga upp.
Min budget sträcker sig väl upp till några tusingar. Säg max 4000 spänn om det är en riktigt bra dammsugare. Men hellre 2-3 tusen.
Engångspåsar verkar för övrigt opraktiskt. Det är ju ofta stora mängder bös att sammsuga upp.
Min budget sträcker sig väl upp till några tusingar. Säg max 4000 spänn om det är en riktigt bra dammsugare. Men hellre 2-3 tusen.
Var köper man dessa påsar?
Finns i varenda bygghandel som säljer kärcher. Typ bauhaus, k-rauta med flera.
Om du vet vad den heter så brukar det stå på kartongerna vilka som passar.
Har du modellnumret kan jag kolla på min kartong om de passar din modell med.
Om du vet vad den heter så brukar det stå på kartongerna vilka som passar.
Har du modellnumret kan jag kolla på min kartong om de passar din modell med.
Jag ska kolla upp min modell. Men i första hand skulle jag vilja ha en dammsugare som har en tömbar påse.
Liknande trådar
-
Grovdammsugare för slipdamm
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Dedikerad grovdammsugare eller grovaskiljare+cykoln
Grovdammsugare som kan blåsa ut genom fönster?
Tips på grovdammsugare? Nilfisk Aero eller multi?
Kärcher grovdammsugare
Verktyg, Maskiner & Fordon