Hur ska jag gå tillväga för att bli av med denna byggnad =)? Sälja? Skänka? Riva och elda?

Jag undrar inte om just du är intresserad utan snarare om det finns ett värde i byggnaden som gör att jag kan sälja den eller byta den mot att någon avlägsnar den från tomtet .

• Röd gammal träladugård med svart tak, i behov av renovering eller bortforsling, belägen på en gräsmatta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Mats-S
Skulle förvåna mig om det inte går att skänka den mot "självplock". Kolla med lokala hembygdsföreningar eller liknande, lägg ut den på Blocket, Tradera och Bjussa.

• Gilla
pfk och 1 till
  • Laddar…
P pfk skrev:
Hur ska jag gå tillväga för att bli av med denna byggnad =)? Sälja? Skänka? Riva och elda?

Jag undrar inte om just du är intresserad utan snarare om det finns ett värde i byggnaden som gör att jag kan sälja den eller byta den mot att någon avlägsnar den från tomtet .
Man kan ju vända på det... Hur mycket är du beredd att betala för att bli av med huset?

Ser ju ut som om det går att plocka ner, frakta bort och bygga upp nånannanstans. Värde? Tja, rätt mycket fotarbete att ta ner och sätta upp...hittar du någon som vill ha den så är nog värdet att du blir av med den utan att behöva bli svettig/öppna pluska själv...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.