Jag håller på att bygga färdigt ett uterum som står på plintar.
När jag skulle lägga igen bjälklagsfacken såg jag att något djur använt utrymmet under bjälklaget som toalett.
Och lite beroende på vad det är så tänkte jag ev att näta in glipan mellan bjälklagets undersida och marken med t.ex. hönsnät för att hålla ev katter ute.
Vad tror ni? Är det kattbajs? (8/16 singel i bakgrunden)
När jag skulle lägga igen bjälklagsfacken såg jag att något djur använt utrymmet under bjälklaget som toalett.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och lite beroende på vad det är så tänkte jag ev att näta in glipan mellan bjälklagets undersida och marken med t.ex. hönsnät för att hålla ev katter ute.
Vad tror ni? Är det kattbajs? (8/16 singel i bakgrunden)
Jo, ser ut som råttskit eler sork möjligen. Lite för små krallar för att vara katt.
Okej! Tack för all hjälp!
Det har nämligen sprungit katt därunder ibland, men då kanske för att jaga gnagare.
Men om det nu är råtta så hjälper väl inte hönsnät heller för att hålla de borta i framtiden.
Det har nämligen sprungit katt därunder ibland, men då kanske för att jaga gnagare.
Men om det nu är råtta så hjälper väl inte hönsnät heller för att hålla de borta i framtiden.
Fullt möjligt, men just nu är de i ide. Men har det legat sen sommarn, så.
Hade tröskeln till tvättstugan borttagen under renovering häromåret. En igelkotthona bestämde sig för att tvättstugan var lämplig som boplats. Producerade en mängd spillning med identiskt utseende under någon dag innan tröskel återmonterades.