1 559 läst · 3 svar
2k läst
3 svar
stenigt värre
Hej
Vill ha en snygg stenskiva till mitt badrum runt det nedsänkingsbara tvättstället. Vet ju att sånt här är tämligen dyrt (typ svindyrt).
Är det någon som har tips på firmor i stockholms området som har bra priser, god sortering och snabb leverans på stenskivor.
Tack på förhand
Vill ha en snygg stenskiva till mitt badrum runt det nedsänkingsbara tvättstället. Vet ju att sånt här är tämligen dyrt (typ svindyrt).
Är det någon som har tips på firmor i stockholms området som har bra priser, god sortering och snabb leverans på stenskivor.
Tack på förhand
Moderator
· Stockholm
· 52 356 inlägg
Prova Walter Eklund Vällingby eller om det räknas till Skälby, vet inte om dom är billiga. Men dom har stor sortering och har kunnat leverera snabbt (fast det var många år sedan jag provade dom). Dom är klart vettiga att snacka med, så åk ut och prata med dom så kanske dom kan ge dig ett bra pris också.
Det borde i alla fall vara bättre än att beställa via någon badrumsbutik. En mellanhand mindre.
Det borde i alla fall vara bättre än att beställa via någon badrumsbutik. En mellanhand mindre.
Nordisk Byggsten i Järfälla är billiga... möjligen har de inte speciella, exclusiva granitstenar på lager.
Tror att Sweli här på Forumet var jättenöjd med dom!
Du kan även använda Sökfunktionen i Forumet (uppe t.v. i blå rubrikraden) och leta efter andra strängar på t.ex. "stenskivor" "bänkskivor" "granitsten" etc etc
Helena med
SverigeStugan
Tror att Sweli här på Forumet var jättenöjd med dom!
Du kan även använda Sökfunktionen i Forumet (uppe t.v. i blå rubrikraden) och leta efter andra strängar på t.ex. "stenskivor" "bänkskivor" "granitsten" etc etc
Helena med
SverigeStugan
Liknande trådar
-
Oskyddat ramverk i vårregnet
Byggmaterial & Byggteknik -
EON nätavgift höjningar är värre än vad matjättarna gör
Elavtal, elpriser & elförbrukning -
Vinylgolvet borta, klibbigt värre!
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Luktar värre efter ozonbehandling
Miljö & Hälsa -