hsd
Litt ot
För måånga år sedan tipsade jag en bekant om en nästan ny Toyota då forden gett upp, fenton år senare fick jag en utskällnig då det var mitt fel att verktygen rostade :thinking:

• Gilla
  • Haha
Tallguy196 och 11 till
  • Laddar…
V Ville_Vessla skrev:
Japp, kör en sån och är nu inne på 3:e decennniet med denna och den har bara gått 39700mil så målet är iaf 40000. Ser ut och låter som skit dock, den har bla plockat 2 rådjur så huv och skärmar är inte direkt utan bucklor men mekaniskt händer inget trots ytterst begränsad service.
Enkel bil utan massa tillkrånglade saker. Karossen brukar väl ta slut först på toyota.

Ambulans med reflextejp och Guinness-loggor på bakdörrarna parkerad på gata.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
ricebridge och 3 till
  • Laddar…
Skylt med varningstext "DO NOT CROSS THIS FIELD UNLESS YOU CAN DO IT IN 9 SECONDS BECAUSE THE BULL CAN DO IT IN 10" i ett landskap.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Magnus E K och 14 till
  • Laddar…
K knipo skrev:
Alltså kan man ju dra slutsatsen att turisten druckit för lite vodka när denne besökt Finland.:cool::beer:
Sökte väl bara vård i Finland? de var väl i Norge innan?

3a71c40918545e8a8a6dc117328920b8.jpg

• Haha
Jensa86
  • Laddar…
Skrämde upp barnen hemma precis: håller på att tejp upp en dammridå (plast med dragkedjeöppning) för dörröppningen till ett sovrum som ska tapetseras. "-Det är skydd för Corona viruset " landade inte så bra...

• Haha
  • Gilla
  • Wow
Snigla och 8 till
  • Laddar…
H
Vegan

• Ett glas öl med texten "Öl är gjort av humle. Humle är en växt. Öl = sallad.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Wow
Jorn och 4 till
  • Laddar…
H
För fredags

• Illustration av tre gruvarbetare som sitter på en bänk, en av dem renare än de andra.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
Jorn och 11 till
  • Laddar…
Ouwwww :crysmile:

tommib
Han må vare en ekte hjemmepulere

:rofl:

• Gilla
  • Haha
Staffans2000 och 5 till
  • Laddar…
H hyggabus skrev:
texten under bilden med den varma pinnen är lika fantastisk !
"Elektrikeren lägger på jordgrundstötningsanslutning på transformatorn för förminskande makt...etc "
Ja, jag gjorde mig lustig över den texten i "värsta elkopplingen"-tråden. Det föll inte i god jord....:seenoevil::giggle:

• Haha
mexitegel
  • Laddar…
. Man sitter vid ett rött bord, ser orolig ut, håller i en bit mat och en drink, med text om hosta från köket.
Skapa konto

• Gilla
fremax och 3 till
  • Laddar…
L lordi skrev:
Ja, jag gjorde mig lustig över den texten i "värsta elkopplingen"-tråden. Det föll inte i god jord....:seenoevil::giggle:
Det var väl fas-ansfullt roligt?

Textmem med skämtsamt klagomål om att andra på gymmet undrar varför personen sitter still på en motionscykel.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
word och 3 till
  • Laddar…
.
Tecknad bild av två män på en parkbänk med pratbubblor om virus i Kina och kommunism, stadssilhuett i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Fotografen och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.