Raskus Raskus skrev:
720 kr + 40 kr frakt på Computersalg

[länk]
Man är alltid lurad! :crysmile:
 
  • Gilla
KjellTimell och 1 till
  • Laddar…
F fangalid skrev:
Hämtade ut ett köp från i fredags. Cobran va mindre än jag tänkt mig så får komplettera med en större senare
[bild]
Minipolygripen är så jävla guld att alltid ha i fickan :love:
 
  • Gilla
Immobil och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Är det denna

[länk]

Finns den till bättre pris än 260 SEK tro? Fick plötsligt väldigt starka "vill ha" känslor...

[bild]
jag fick ge 180 kr på black friday från Clas Ohlson men står att det 229 ordinarie så lite billigare än 260 iaf
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
A
Alfredo Alfredo skrev:
Är det denna

[länk]

Finns den till bättre pris än 260 SEK tro? Fick plötsligt väldigt starka "vill ha" känslor...

[bild]
Ja,visst får man den känslan ofta:)
just nu vill jag ha en bättre bänkslip än julaskräpet som stått på bänken i 10 år,sneglar på denna Lunaslipen,bra ha grej?
(har även koll på beg arboga på blocket)
En Luna MSG 200 H bänkslip med två slipskivor, säkerhetsskärmar och en framträdande start/stopp-knapp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

https://www.globaltools.se/maskiner...MI9KLUm_Ce5gIVxaiaCh3rCwjXEAQYASABEgKxi_D_BwE
 
  • Gilla
Tule54
  • Laddar…
  • Gilla
Tule54
  • Laddar…
A
Rejäl pjäs minsann,kräver dock utbyggnad av garaget för att rymmas :),fel del av landet också,gillar kvalitetskänslan man får av gamla maskiner (y)
 
Ofta brukar anhållen flexa och vara smäckiga på dessa maskiner (pressad plåt). Har du utrymme tycker jag du ska kolla på en begagnad Arboga eller den något smidigare Sievert. På dessa maskiner är anhållen solida och med större justeringsmöjligheter.
 
  • Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
Microkatten
De bästa fynden gör man efter Black Friday. I dag slog jag på stort och införskaffade mig en 4-käfts handborr...
En dammig handborr från Stanley med trähandtag på ett slitet träbord, illustrerar ett fyndköp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

...från Stanley in good old England...
Närbild av en handverktygsskaft med "STANLEY MADE IN ENGLAND" graverat på metallen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Dessutom blev det en Anchor no 78...
Antik Anchor nr 78 falshyvel från Jernbolaget på träunderlag, lätt dammig och använd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

...falshyvel...
En gamla handborr med gult handtag bredvid en dammig falshyvel från Jernbolaget på ett träbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

...från Jernbolaget, made in Sweden...
En dammig, vintage Anchor no 78 falshyvel från Jernbolaget, i förgrunden, med trähandtag och synligt märke "Made in Sweden".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Fick ett bra pris, antagligen för att de var lite dammiga. Tillsammans kostade de 3000..erh..300...öh..30kr. :geek:
 
  • Gilla
  • Wow
BengtH och 13 till
  • Laddar…
A
Björn Melander Björn Melander skrev:
Ofta brukar anhållen flexa och vara smäckiga på dessa maskiner (pressad plåt). Har du utrymme tycker jag du ska kolla på en begagnad Arboga eller den något smidigare Sievert. På dessa maskiner är anhållen solida och med större justeringsmöjligheter.
Precis,anhållen är ofta grymt klena,tyckte lunaslipen såg ut att ha ett bättre anhåll än de flesta andra,konstigt att så många rätt dyra slipar har samma typ av bockade plåtanhåll,i övrigt kan det vara rejäla material:thinking:
 
Microkatten Microkatten skrev:
De bästa fynden gör man efter Black Friday. I dag slog jag på stort och införskaffade mig en 4-käfts handborr...
[bild]
...från Stanley in good old England...
[bild]

Dessutom blev det en Anchor no 78...
[bild]
...falshyvel...
[bild]
...från Jernbolaget, made in Sweden...
[bild]

Fick ett bra pris, antagligen för att de var lite dammiga. Tillsammans kostade de 3000..erh..300...öh..30kr. :geek:
Sjukt bra!
 
  • Gilla
Microkatten
  • Laddar…
Årets skörd från BF kom i fyra olika paket med lite i varje. Det gäller att precis spränga gränsen för fraktfritt!
Byggmaterial inklusive vinkelmagnet, klämmor i låda, färgglada tejpbitar, fickbelysning och skärande verktyg på golv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
bulleribock och 2 till
  • Laddar…
A
Leverans från bauhaus idag,Ryobi R18dd5 dragare,behändig med skön gång! en till laddare också är aldrig fel:)
Ny Ryobi borrskruvdragare R18dd5 med två batterier och laddare på ett golv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
RmK_71 och 3 till
  • Laddar…
Va, fick du med den laddaren? Jag fick den enkla gula varianten som man sätter på batteriet :(
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.