Behöver justera luckan i höjdled för att det skall gå i samma linje som övriga köket.
Hur justera? Köket är från Ikea och diskmaskinen Siemens
Hur justera? Köket är från Ikea och diskmaskinen Siemens
Hej!
Hoppas det löste sig med justeringen Axel!
Fråga:
Är fästet som luckan sitter på (de gråa plastdelarna och metallskenorna) är de från IKEA eller från Siemens?
Jag bor i en lägenhet med samma lösning, och nu har en plastdel gått sönder.. På siemens så känner de inte igen fästet, men när jag går in på IKEA så ser jag inte att man kan köpa dessa lösningar. Är det något annat bolag som gör dessa?
Tacksam för svar!
Fråga:
Är fästet som luckan sitter på (de gråa plastdelarna och metallskenorna) är de från IKEA eller från Siemens?
Jag bor i en lägenhet med samma lösning, och nu har en plastdel gått sönder.. På siemens så känner de inte igen fästet, men när jag går in på IKEA så ser jag inte att man kan köpa dessa lösningar. Är det något annat bolag som gör dessa?
Tacksam för svar!
Ring Ikea så får du hjälp med reservdelar.B Brightside skrev:Hej!
Fråga:
Tacksam för svar!