Ser ju så jäkla simpelt ut, men kabeln går banne mig inte att trycka fast i någon av handtagsdelarna!
Tagit hjälp av tänger och pincetter men fästena går inte trycka ner så de fastnar! Inget av de två man ska trycka fast själv. Jag vill ju inte paja nån av de tunna sladdarna heller.
Mitt blodtryck är just nu kraftigt högt.
Tips?

Bild?
Har monterat flera och förstår inte vad du har för problem.

MultiMan
Som sagt, bilder är nog ett måste.

Går inte att trycka ner så den klickar fast. Likadant med de två i andra handtagsdelen.

• Elektrisk anslutning där en kontakt inte går att sätta i helt till sin plats, delvis oskarp bild.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Säker på att du sätter dom åt rätt håll ? Eller du har testat båda sättet?

D dthompa skrev:
Säker på att du sätter dom åt rätt håll ? Eller du har testat båda sättet?
Har dumförklarat mig själv x många just nu men trust me, har testat i alla jäkla vinklar.
Kan pressa ner till lite mer än hälften, sen är det stopp. Som att uttaget är för grunt.

• Gilla
Corpes
  • Laddar…
R
Det där ser ut som en picoblade. Den ska antagligen inte ner så långt som du tror. Om jag har rätt så finns det två små "piggar" på den sida av kontakten som vi inte ser. Dessa ska låsa i två små hål i kontakten i låset.

Du håller kontakten bakochfram så vitt jag kan se på bilden.

• Gilla
MultiMan
  • Laddar…
Fick till skiten till slut. Som jag befarade var det handhavandefel...:thinking:

• Digitalt Yale dörrlås installerat på en vit dörr bredvid en ljusbrytare med synligt träarbete i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
nilspelle och 1 till
  • Laddar…
ihägg ihägg skrev:
Fick till skiten till slut. Som jag befarade var det handhavandefel...:thinking:
Du fick ju dit det och det fungera säkert.
Du har lärt dig hur det går till nu :D
Det bästa sättet att lära är att göra.

• Gilla
ihägg
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.