Nu är ni orättvisa!
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Har en fantastisk ugn. Vet inte varför men har det varit strömavbrott så vägrar ugnen starta med mindre än att jag efter en massa tryckningar på några få knappar ställt in tiden. Tydligen ska man kunna ställa in maten i ugnen och sedan knappa in att ugnen ska starta kl 16.00 för att maten ska vara klar till 17,00 tiden. Hopplöst att lista ut hur man ställer in ugnen utan bruksanvisningen. Jättekul att behöva slå på datorn och sedan lista ut var någonstans den inskannade manualen på Svenska finns. Och helt otroligt hur måna intressanta dokument man skannat in i datorn kan bara inte låta bli att läsa. Vet inte hur ofta jag fått byta ut en trevlig ungsstekt måltid mot en blandning av wok grönsaker, några djupfrysta köttbullen, vatten och så spetsar man det hela med två påsar varma koppen.
Har ofta funderat över vad tjejen i kassan tänker när jag kommer men 30 paket varma koppen och flera påsar wok grönsaker. Kan i och för sig rekommendera blandningen!
Ps. hoppas att min dator med alla inskannade bruksanvisningar inte går sönder, för då blir jag nog tvungen att köpa ett helt nytt kök.
 
  • Gilla
Anonymiserad 138107 och 1 till
  • Laddar…
Får väl relatera till blondindkämtet ovan:

- Varför har så många blondiner blåmärken vid naveln?

- Blonda killar är inte heller så smarta.;)
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
N nallepu skrev:
Har en fantastisk ugn. Vet inte varför men har det varit strömavbrott så vägrar ugnen starta med mindre än att jag efter en massa tryckningar på några få knappar ställt in tiden. Tydligen ska man kunna ställa in maten i ugnen och sedan knappa in att ugnen ska starta kl 16.00 för att maten ska vara klar till 17,00 tiden. Hopplöst att lista ut hur man ställer in ugnen utan bruksanvisningen. Jättekul att behöva slå på datorn och sedan lista ut var någonstans den inskannade manualen på Svenska finns. Och helt otroligt hur måna intressanta dokument man skannat in i datorn kan bara inte låta bli att läsa. Vet inte hur ofta jag fått byta ut en trevlig ungsstekt måltid mot en blandning av wok grönsaker, några djupfrysta köttbullen, vatten och så spetsar man det hela med två påsar varma koppen.
Har ofta funderat över vad tjejen i kassan tänker när jag kommer men 30 paket varma koppen och flera påsar wok grönsaker. Kan i och för sig rekommendera blandningen!
Ps. hoppas att min dator med alla inskannade bruksanvisningar inte går sönder, för då blir jag nog tvungen att köpa ett helt nytt kök.
Lite humor är det allt att hålla på och scanna & lagra lokalt...
google...? ;)

Men jag håller med, varför hålla på att stoppa in klockor i allting från ugn till brödrost och sedan toppa det med att de inte går att använda utan att klockan är inställd?
 
M Myckling skrev:
Får väl relatera till blondindkämtet ovan:

- Varför har så många blondiner blåmärken vid naveln?

- Blonda killar är inte heller så smarta.;)
Hon får väl vända sig hit:
http://blaklockan.com/
 
Blondinskämt modell äldre:

–Det sägs att blondiner är bättre i sängen än brunetter!
–Skitsnack. Min fru har varit brunett, rödhårig och blond, men inte f—n märkte jag någon skillnad.
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Gammelnörden
Seriebild med skämt där skyltar i en shoppinggalleria pekar åt olika håll: "HARDWARE", "WOMEN'S SHOES", och i tankebubbla "HEAVEN", "HELL".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Fairlane och 2 till
  • Laddar…
Tja, humor kan vara 'reklammotorns' bildval på BH...


Två byggarbetare i hjälmar och västar diskuterar framför en byggarbetsplats med stålstomme och kran.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
tompaah7503
  • Laddar…
Blivande Storkök - vad är konstigt med det ? ;)
 
F
Det är inte lätt när marken rör sig :)
 
  • Gilla
  • Haha
Immobil och 5 till
  • Laddar…
A
Nostalgi,det var bättre förr :cool:
Skärmdump av en nedladdningsfönster från Netscape som visar 39 års återstående nedladdningstid.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kassettband med utdragen band och en blyertspenna inuti för att spola tillbaka bandet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kedjelåst telefon vid ett skrivbord för att illustrera konceptet "det var bättre förr".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
-PC- och 6 till
  • Laddar…
Tss skrev:
Nostalgi,det var bättre förr :cool:
[bild] [bild] [bild]
Ju förr desto bättre!
 
S StenQL skrev:
Ju förr desto bättre!
Eller som någon sa: Det var inte bättre förr, men det är sämre nu...”
 
  • Gilla
blackarrow och 3 till
  • Laddar…
Mvh Findus
 
  • Haha
  • Älska
  • Gilla
Lilak och 2 till
  • Laddar…
findus42 findus42 skrev:
[media]Mvh Findus
Ren och skär nostalgi! Hade den på LP-skiva, mycket bättre än både kassettband, minidisc, cd-skiva och streaming!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.