24 688 läst · 24 svar
25k läst
24 svar
Garderna Roll-Up 35m = En riktigt usel produkt?!
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 448 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 448 inlägg
Visst har dom reservdelar. Absolut.
Vilken reservdel löser läck i trumman?
Men när man inte har haft "vindan" in bruk mer än ett par månadre, med endast bevattning med kallvatten, är det då fel på brukaren?
Vilken reservdel löser läck i trumman?
Men när man inte har haft "vindan" in bruk mer än ett par månadre, med endast bevattning med kallvatten, är det då fel på brukaren?
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 079 inlägg
Har inte Gardena 5års garanti?
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 079 inlägg
Ah, trist =(
Gardena faller allt mer i mina ögon.
Gardena faller allt mer i mina ögon.
Självklart inte, men om han gett upp/ej orkar dra det vidare är det väl bättre att köpa en reservdel och byta än att kasta den tänkte jag.Krilleman skrev:
Det borde sitta någon form av svivel i trumman, med en packning.
Avtal ingås mellan köpare o säljare, att säljaren hänvisar till generalagent är ett *jl* oskick. Tre års reklamationsrätt gäller, visst har kunden bevisbördan men det räcker att man inte varit ovarsam och följt bruxanvisningen.
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 448 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 448 inlägg
På den punkten är jag inte speciellt dålig med om du läser resterande inlägg av mig!B Bumlersson skrev:
Inga konstigheter alls med ovarsamheten. Normal uppsättning och ingen direkt användning. Men locket på hos både tretti och gardena
Det var absolut ingen kritik mot dig utan ett allmänt sätt som man kan hänvisa till mot säljarenKrilleman skrev:
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 448 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 448 inlägg
Jag orkade inte kriga om saken, dumt nog. Men det är väl det dom önskar i slutändan.
Såhär efteråt kanske man borde ha bestridit sin rätt och stått på sig, men jag orkade inte.
Sensmoralen till andra i liknande fall: Kriga för din rätt, jag la mig alldeles för lätt, men när man har uppförsbacke i andra delar i livet orkar man inte alltid kriga om annat på sin fritid...
Såhär efteråt kanske man borde ha bestridit sin rätt och stått på sig, men jag orkade inte.
Sensmoralen till andra i liknande fall: Kriga för din rätt, jag la mig alldeles för lätt, men när man har uppförsbacke i andra delar i livet orkar man inte alltid kriga om annat på sin fritid...
Redigerat:
Produkter som diskuteras i tråden