Tjena! Jag är oxå sugen på att köpa den men finns verkligen ingen info om den och på deras hemsida finns det bara e-mail för support om nåt skulle krångla. Känns sådär....
Har själv köpt en på öppet köp och har sökt någon kommentar om grouwm800 innan upp packning.Denna klippare finns med olika namn på Harald Nyborg och Jemofix. Har varit i telefonkontakt ett flertal gånger med den svenska importören (dom verkar trevliga och svarar alltid när jag ringt) till skillnad mot den nya Worx importen.Till saken hör att det var dom här som tidigare var Worx importör.
Sen kan man fundera på ICA extrapris som verkar gälla längre än till låter. Jag hoppas på svar om funktionen och ljudnivån på Grouwm800.
Sen kan man fundera på ICA extrapris som verkar gälla längre än till låter. Jag hoppas på svar om funktionen och ljudnivån på Grouwm800.
66 dB enligt robotekperten.dkK Kjp skrev:Har själv köpt en på öppet köp och har sökt någon kommentar om grouwm800 innan upp packning.Denna klippare finns med olika namn på Harald Nyborg och Jemofix. Har varit i telefonkontakt ett flertal gånger med den svenska importören (dom verkar trevliga och svarar alltid när jag ringt) till skillnad mot den nya Worx importen.Till saken hör att det var dom här som tidigare var Worx importör.
https://www.roboteksperten.dk/produkt/grouw-m800-app-control-robotplaeneklipper/F FrökenTina skrev:
Min fungerar utmärkt, jag har dock märkt att den inte fulladdar, saknas alltid ett sträck på batteriikonen.