2 401 läst · 3 svar
2k läst
3 svar
hur högt insynsskydd?
Jag ska bygga ett insynskydd på ena kortsidan av altanen för att skärma av vid badtunnan. Jag är osäker på hur högt jag vill ha. Ska det vara heltäckande, eller ska man kunna titta över om man står upp? Eller räcker det att man kan sola ostört? Hur har ni gjort och hur är era erfarenheter av eran höjd?
Lösvirkesbyggare
· Halland
· 106 inlägg
Vi har ett plank man kan se över när man står upp och så tätt i springorna så att man kan huka sig lite när den den där jobbiga grannen kommer gåendes men ändå så glest att man kan se när han passerat. Undrar fortfarande när han ska fatta att jag inte vill ha nån jävla öl! Speciellt inte när jag får tio minuter över från barnen för att klippa häcken..
V
VillaAnna
Medlem
· Västra Götaland
· 392 inlägg
VillaAnna
Medlem
- Västra Götaland
- 392 inlägg
Vadå? Gillar du inte ölBemmin Byggare skrev:Vi har ett plank man kan se över när man står upp och så tätt i springorna så att man kan huka sig lite när den den där jobbiga grannen kommer gåendes men ändå så glest att man kan se när han passerat. Undrar fortfarande när han ska fatta att jag inte vill ha nån jävla öl! Speciellt inte när jag får tio minuter över från barnen för att klippa häcken..
Lösvirkesbyggare
· Halland
· 106 inlägg
Inte med swinger/peddo/NFED/porrskådisen
Haha jo gärna men inte med swinger/peddo/sexande trädgårdstomtar/ porrblå stjärna i flaggstången/NFED. Det senaste är att han har hittat en fallosartat jätterot på stranden, den har stått svartblanksprayad mot hans garage i över ett år snartV VillaAnna skrev: