Svar 2. 13mm.
Denna hade gjort sig super nu i vår och sommar när vi byter ut hela utsidan av huset till nytt.
sen har vi ju även bonusen med flytt av tvättstugan och inkommande el och vatten som kommer bli en tuff nöt att knäcka.

Håller tummarna nu så kanske mina händer får ett lättare arbete i vår :)
/Leif

Svar 2. 13mm

Bor man i villa finns det ju ständigt projekt där en skruvdragare är oumbärlig! Min gamla är en dålig billig sak som jag mer än gärna skulle vilja byt ut mot denna!

Svar: 2. 13 mm
Flex ger mig extra styrka i moment där skruven sitter som cement.
Med precision jag borrar rätt, tycker plötsligt det är lätt.
Har nu fattat att det är min grej, trots att jag är tjej

Svar; 13mm
Det finns en pryl, som är rätt så dyr, utan den går det inte att komma framåt mer, nej hela projektet har fått läggas ner.
Stilla och ensamt har det rivna badrummet fått stå, för att inte tala om trädkojan pojkarna ville få.
Det kan nog gå att lista ut vad jag vill, utan att lägga in ett lökigt rim till.

Då vi ligger i startgroparna för att bygga nytt hus, så skulle en skruvdragare passa som hand i handske.

M mugatu skrev:
Jag har aldrig ägt en skruvdragare utan klarat mig än så länge med att låna av vänner.
Det vore roligt om flexskruvdragaren blev min första kärlek.
Svar 2. 13mm skulle det hu såklart vara

Svar 2. 13mm

Har precis sadlat om och går yrkesutbilding till att bli snickare, hade vart grymt att få chansen att äga en sånn proffsmaskin. Ett stort plus hade det vart att kunna få gubbarna på praktikplatsen avundsjuka ;)

Rätt svar 2, 13 mm

Jag använder Flex vinkelslip på jobbet. Och är otroligt nöjd med den. Men hemma har jag en gamal black & decker skruvdragare. Batteriet är halkasst. Skulle verkligen behöva denna maskin till vårens byggprojekt här hemma.

Jag har en billig borrskruvdragare från Cotech. Nu har ni chansen att övertyga mig om att den inte duger. Jag har en kollega som har en Mikita och från det jag hört om den så misstänker jag att den är bättre. Vore kul att testa om så är fallet.

Svar 2, 13mm
För att min gamla är jätte gammal och har bara en 10mm chuck. Den har tjänat mig väl och förtjänar ett lugnt liv sin sista tid, så den kommer min hjälpsamma dotter på 4 vårar få ta över hon vill alltid vara med mig och bygga och gör det förvånansvärt bra.

Svar 2. 13mm

Som nybliven husägare den första mars samtidigt som man är student har man inte många kronor över till verktyg, så en vinst här skulle tända hoppet och tron på tomten som kommer med en tidig jul!

Svar 2. 13mm

Altanprojektet hägrar, och en ny skruvdragare hade verkligen behövts så farsgubbes hade fått tillbaka sin klenod.
Ca 6000st skruvar ska i så en bra maskin hade gjort stor skillnad!!

Svar 2. 13 mm.
Varför finns minst en FLEX i alla yrkesmäns verktygslåda?. Jo, därför att dom är bra och dom håller.

Svar 2. 13 mm
Nybliven husägare i behov av verktyg och maskiner för att kunna påbörja renoveringen. Detta skulle ge en kickstart på renoveringen

13mm
Köksrenovering skall påbörjas våren 2019.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.