Gissar att det var fler än jag som missade Lidls maskin så jag funderar på att plocka hem ett gäng plasmaskärare och sälja till klart fördelaktigt pris.
Så jag undrar om det finns intresse innan jag lägger beställningen bara..
Drivs av vanlig tryckluft och behöver ej syre på tub.
Skär upp till 20mm stål
Ett års garanti
Priset kommer landa på 1500:- + ~150:- frakt, så totalt 1650:-
Biltema säljer en mindre för 5000:- och ebay kring 2000:- för dom minsta/billigaste...
Så jag undrar om det finns intresse innan jag lägger beställningen bara..
Drivs av vanlig tryckluft och behöver ej syre på tub.
Skär upp till 20mm stål
Ett års garanti
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Priset kommer landa på 1500:- + ~150:- frakt, så totalt 1650:-
Biltema säljer en mindre för 5000:- och ebay kring 2000:- för dom minsta/billigaste...
Ååååh...jag vill ju så gärna ha en...men jag behöver verkligen inte plasmaskärare, och mitt garage är så litet, och det är så många andra grejer jag vill ha, en ultraljudstvätt och ny handöverfräs...och frugan och...ja, du fattar Jarlingar.
"vi" kan ju välja en mindre maskin än cut-60.
Jag tänkte mest att det var mest pang för pengarna med den..
Frakten är alltså fraktkostnad från mig till din närmsta schenkerterminal.
Kollade bara snabbt för att kunna ge en uppgift för frakt, men andra alternativ är naturligtvis också möjliga.
Tex DHL eller Postmord om nån skulle vilja det..
Kollade bara snabbt för att kunna ge en uppgift för frakt, men andra alternativ är naturligtvis också möjliga.
Det går ju för all del att ställa ner strömmen <60 A om säkringarna ryker så inte stor mening att ni tar mindre modell.Jarlingar skrev:"vi" kan ju välja en mindre maskin än cut-60.
Ställer mig dock lite skeptisk till att den verkligen levererar, jag har en 60 A skärare men den är trefas.