7 799 052 läst · 38 174 svar
7799k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
En kvinna köper en garderob i platt paket och efter två timmar får hon ihop den.
Nöjd sitter hon på sängkanten och beundrar den, då den plötsligt faller ihop!
Lite bekymrad, skruvar hon återigen ihop garderoben, som efter 5 minuter faller ihop än en gång. Desperat ringer hon butiken där en av säljarna erbjuder sig att komma senare på eftermiddagen.
Han kommer och tittar på garderoben.
"Jag tror det är vibrationer som gör att den faller ihop. Går tunnelbanan under huset?"
Kvinnan svarar att det enbart går bussar på framsidan a huset.
"Jaha, då skruvar jag ihop garderoben och går in i den för att se vad som händer."
Han får ihop den och nu kommer hennes man hem.
Kvinnan rodnar för hon vet att mannen är mycket svartsjuk.
Han blir misstänksam och börjar leta i hela huset och finner till sist säljaren inne i garderoben.
"Vad gör du här?"
Säljaren tittar på mannen och svarar.
"Du tror mig nog inte, men jag väntar på bussen!"
Nöjd sitter hon på sängkanten och beundrar den, då den plötsligt faller ihop!
Lite bekymrad, skruvar hon återigen ihop garderoben, som efter 5 minuter faller ihop än en gång. Desperat ringer hon butiken där en av säljarna erbjuder sig att komma senare på eftermiddagen.
Han kommer och tittar på garderoben.
"Jag tror det är vibrationer som gör att den faller ihop. Går tunnelbanan under huset?"
Kvinnan svarar att det enbart går bussar på framsidan a huset.
"Jaha, då skruvar jag ihop garderoben och går in i den för att se vad som händer."
Han får ihop den och nu kommer hennes man hem.
Kvinnan rodnar för hon vet att mannen är mycket svartsjuk.
Han blir misstänksam och börjar leta i hela huset och finner till sist säljaren inne i garderoben.
"Vad gör du här?"
Säljaren tittar på mannen och svarar.
"Du tror mig nog inte, men jag väntar på bussen!"
Det är ju stora nyheter världen över att det är sååå kallt i USA just nu..
Mjo jag har då aldrig upplevt en vinter utan att det varit - 30° några dagar.. Som dom tydligen har..
Humorn är naturligtvis jänkarnas bedrövligt dåliga hus...
Mjo jag har då aldrig upplevt en vinter utan att det varit - 30° några dagar.. Som dom tydligen har..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Humorn är naturligtvis jänkarnas bedrövligt dåliga hus...
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 653 inlägg
Jag trodde humorn var att det inte kunde hända något i USA utan det blir nyheter i Sverige. USA-korre måste vara som att vara notisredaktör med traktamente.Jarlingar skrev:
Tacka vet jag engelsmän apropå dåliga hus och vinter annars. Där måste avloppsstammarna ligga på utsidan för att det är så besvärligt om de fryser sönder inomhus.
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
[QUOTE … Tacka vet jag engelsmän apropå dåliga hus och vinter annars. Där måste avloppsstammarna ligga på utsidan för att det är så besvärligt om de fryser sönder inomhus. [/QUOTE]
De ligger väl på utsidan för att man lättare ska kunna tina upp ispropparna med hjälp av blåslampa
De ligger väl på utsidan för att man lättare ska kunna tina upp ispropparna med hjälp av blåslampa