1 288 läst · 12 svar
1k läst
12 svar
Reklam i forumen
Har det inte blivit väldigt mycket reklam här? Man scrollar ner för att läsa inläggen och hela tiden blir man avbruten av reklambilder som poppar upp och stör flytet i läsningen. Tycker att detta är extremt störande och på en nivå som gör att man stöts bort härifrån. Bara jag som tänker så?
Husägare
· Västerviks kommun
· 427 inlägg
Jag håller med dig! Mycket irriterande! Jag undviker också sidor/forum med störande reklam.
Man kan se den störande reklamen som "avgift". Nu är jag inte här så ofta numera då antalet forum på Facebook växer och tar över, på gott och ont, men tycker att reklamen är tillräckligt störande i sig för att göra att man undviker forumen här. Kanske funkar med Adblocker men det programmet brukar strula på min Mac.martin43 skrev:
Precis. Och i detta fall betalar jag hellre så än med pengar från mitt bankkonto.H hanpa skrev:Man kan se den störande reklamen som "avgift". Nu är jag inte här så ofta numera då antalet forum på Facebook växer och tar över, på gott och ont, men tycker att reklamen är tillräckligt störande i sig för att göra att man undviker forumen här. Kanske funkar med Adblocker men det programmet brukar strula på min Mac.
Facebook är har inga riktiga forumfunktioner, det är ostrukturerad skit. Det är bra för snabba korta trådar och kommentarer till bilder, men som sedan dör och glöms bort.
Om man är aktiv ser man mindre reklam... Alltså, skriv fler inlägg och reklamen minskas.
Medlem
· västra götaland
· 187 inlägg
Trädgårdsfixare
· Vischan
· 1 426 inlägg
Reklam?
Inget jag tänkt på förut dom som är inne och skriver smygreklam i trådar.
Inget jag tänkt på förut dom som är inne och skriver smygreklam i trådar.