elpaco elpaco skrev:
Struntade du i anvisningen, eller lämnade du tillbaks den? :D
*ehum*

• Gilla
fia_mstd och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
ricebridge ricebridge skrev:
En trädgårdsmaskin jag köpte för några år sen hade den här säkerhetsföreskriften (punkt 2), vilken försatte mig i visst bryderi.
[bild]
Är man så dum att man läser alla de där jobbiga papperna som följer med ..sååå ... :D

• Gilla
  • Haha
Staffans2000 och 1 till
  • Laddar…
Illustration av en grottmänniska som använder en träborr med en fågel i bur för att göra hål i en vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
Hammarfall och 7 till
  • Laddar…
richardtenggren
Olyckligt att bilden tolkades så, alla tolkar vi saker olika och för att undvika detta kommer här kontexten av det roliga med bilden.

Christer leker alltså viktigpetter och kommenterar att det finns olämplig reklam på sportklubbens hemsida, som i själva verket är baserad på Christers sökhistorik. Vilken sökhistorikbaserad-annons det var, är egentligen irrelevant. Det roliga är alltså att Christer ”äger” sig själv när han ska försöka leka duktig farbror, eller tant. Dock tycker jag att skämt förlorar en hel del rolighet om man behöver förklara kontexten.

Jag har alltså redigerat bilden, för att ingen ska ta illa upp, även gjort bilden monokrom för att förhindra fördomar ut i från bildens färger. Nu har katten en rosett, men vem är jag att döma om dess kön, vilket också är irrelevant.

• Monokrom redigerad skärmavbild av en tweet med text om olämplig reklam och sökhistorik, samt en mönsterbild med katter.
    Skapa konto
  • Gilla
Hammarfall och 5 till
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
En trädgårdsmaskin jag köpte för några år sen hade den här säkerhetsföreskriften (punkt 2), vilken försatte mig i visst bryderi.
[bild]
Så personer med gott omdöme får alltså inte använda den?

• Haha
ricebridge
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Olyckligt att bilden tolkades så, alla tolkar vi saker olika och för att undvika detta kommer här kontexten av det roliga med bilden.

Christer leker alltså viktigpetter och kommenterar att det finns olämplig reklam på sportklubbens hemsida, som i själva verket är baserad på Christers sökhistorik. Vilken sökhistorikbaserad-annons det var, är egentligen irrelevant. Det roliga är alltså att Christer ”äger” sig själv när han ska försöka leka duktig farbror, eller tant. Dock tycker jag att skämt förlorar en hel del rolighet om man behöver förklara kontexten.

Jag har alltså redigerat bilden, för att ingen ska ta illa upp, även gjort bilden monokrom för att förhindra fördomar ut i från bildens färger. Nu har katten en rosett, men vem är jag att döma om dess kön, vilket också är irrelevant.
Skönt att han fick se Hello Kitty då. Det skulle ju kunnat dyka upp värre saker ..

Sökoptimerade annonser går att utnyttja..

Tex om du behöver bromsskivor till bilen så är det bara goggla runt lite och sen vänta på bästa erbjudandet som dyker upp i annonserna (y)

• Gilla
fia_mstd och 3 till
  • Laddar…
En bokhylla med en serie gröna böcker märkta med siffrorna 9 till 1 på ryggen, den 6:e boken är en meny.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
AndersPS och 19 till
  • Laddar…
Vi fortsätter ur mitt arkiv, hon till vänster är äldre då man måste göra en copy först....

Tvillingar i matchande 'Copy CTRL + C' och 'Paste CTRL + V' t-shirts.
Skapa konto

Protte

• Gilla
KnockOnWood och 2 till
  • Laddar…
Funderade på det där med elbil, hur laddas en som har antisladdsystem:thinking:

• Gilla
  • Haha
Strip och 13 till
  • Laddar…
Trådlöst?

• Gilla
Strip och 2 till
  • Laddar…
Jag har för lite att göra idag så jag bjuder på en till som har med hemsida och datorer att göra.
Skärmdump av ett sociala medier-inlägg om att skämtsamt visa en tom kaffemugg till en IT-person och påstå installation av Java.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Klabbarparn och 10 till
  • Laddar…
"Herr Ober! Eis bitte."
Snö har trängt in i Hotel Säntis restaurang, rör ihop möbler och skapar kaos.
Skapa konto

Hotel Säntis i Schweiz

• Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
harry73
Husprisernas utveckling har alltid nyhetsvärde, men går priserna nu upp eller ner? :D
Collage av hus i olika omgivningar representerande husprisernas olika riktningar.

• Gilla
  • Haha
Per Eskilsson och 28 till
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Funderade på det där med elbil, hur laddas en som har antisladdsystem:thinking:
Det är bara att lägga sig i kön och följa strömmen.

• Haha
  • Gilla
Mjölsered och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.