7 796 352 läst · 38 163 svar
7796k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Husägare
· Jönköping
· 5 594 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
Olyckligt att bilden tolkades så, alla tolkar vi saker olika och för att undvika detta kommer här kontexten av det roliga med bilden.
Christer leker alltså viktigpetter och kommenterar att det finns olämplig reklam på sportklubbens hemsida, som i själva verket är baserad på Christers sökhistorik. Vilken sökhistorikbaserad-annons det var, är egentligen irrelevant. Det roliga är alltså att Christer ”äger” sig själv när han ska försöka leka duktig farbror, eller tant. Dock tycker jag att skämt förlorar en hel del rolighet om man behöver förklara kontexten.
Jag har alltså redigerat bilden, för att ingen ska ta illa upp, även gjort bilden monokrom för att förhindra fördomar ut i från bildens färger. Nu har katten en rosett, men vem är jag att döma om dess kön, vilket också är irrelevant.
Christer leker alltså viktigpetter och kommenterar att det finns olämplig reklam på sportklubbens hemsida, som i själva verket är baserad på Christers sökhistorik. Vilken sökhistorikbaserad-annons det var, är egentligen irrelevant. Det roliga är alltså att Christer ”äger” sig själv när han ska försöka leka duktig farbror, eller tant. Dock tycker jag att skämt förlorar en hel del rolighet om man behöver förklara kontexten.
Jag har alltså redigerat bilden, för att ingen ska ta illa upp, även gjort bilden monokrom för att förhindra fördomar ut i från bildens färger. Nu har katten en rosett, men vem är jag att döma om dess kön, vilket också är irrelevant.
Skönt att han fick se Hello Kitty då. Det skulle ju kunnat dyka upp värre saker ..richardtenggren skrev:Olyckligt att bilden tolkades så, alla tolkar vi saker olika och för att undvika detta kommer här kontexten av det roliga med bilden.
Medlem
· Västerbottens län
· 17 887 inlägg
Medlem
· Västerbottens län
· 17 887 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 164 inlägg
Trådlöst?
Medlem
· Västerbottens län