Svar 1 30 liter

Jag behöver en ersättare för min billiga som brann upp. Det skulle komma väldigt lämpligt nu, inför renoveringen av barnrummen.
 
1 30liter.
Behöver en dammsugare till det blivande garaget nu till våren . Kommer upp en bygglogg och då är det fint att kunna visa upp hur snyggt man har det på bygget tack vare en prima dammsugare! /Simon
 
Svaret är alternativ 1: 30l

Med två hus att renovera blir det mängder med damm.
Jag har sprängt motorn i två vanliga dammsugare vid det här laget, för att min grovdammsugare (som ändå är defekt och läcker damm) befinner sig i fel hus när den behövs.

Det är så himla frustrerande, och att köpa en ny finns det inte möjlighet till.
 
Rätt svar 30 liter.

En bra grovdammsugare behövs i så många lägen såsom städning i garage och förråd, bil, rengöring av hänrännor, städning vid byggarbeten ochbrenhöring av kamin ja användningsområden blir många
 
30 l.

Min pyttelilla dammsugare kämpar hårt och blir full på nolltid. En större vore himmelriket.
 
Svar: 30Liter

Nyinflyttad på hästgård innebär massor av inköp av material, verktyg och liknande. I stallet blir det smutsigare än smutsigast. Att då ha en Kärcher som suger undan smutsen oavsett om det är blött eller ej vore en lättnad för mig! Oavsett om det är i stallet, ladan eller bilen, så vill man gärna ha det rent så man kan fokusera på livsstilen!
 
Svarsalternativ 1: 30liter

Gud va skönt det vore,
med en bra sug jag svore
jag skulle med den ta
allt damm jag ej vill ha
Och byta liten mot denna store.
 
Rätt svar: #1 - 30 Liter

När man precis ska börja renovera köket och inser att husdammsugaren inte kommer orka med allt byggdamm. Tog 10 min för den att börja hosta och gå tungt. Då förstår man snabbt att det är en Kärcher WD6 Premium man behöver. Speciellt när man ska försöka hålla resten av lägenheten ren ;-). Undrar om den är bra på att dammsuga upp lego med :). God Jul !
 
WD6 Premium har en 30 litersbehållare.
Även om snickarverkstan är en fritidssysselsättning så skulle denna dammsugare göra underverk, det tror jag alla som jobbar med trä kan intyga, även hälsan skulle bli förbättras då dammet kraftigt påverkar min astma & KOL.
Spånsugen tar mest spånor, dammet med dom små partiklarna finns alltid där, här kommer denna typen av dammsugare göra underverk.
 
Svar: 1: 30 liter

Vore fantastiskt bra att ha till renoveringen av garaget som börjar till våren!
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn maxad byggdammsugare med självrengöring

[bild]

När vintern kommer och du flyttar in i garaget eller snickeriet hemma så blir kraven på att hålla rent runt sig lite extra viktiga. Du ska ju ha en bra arbetsmiljö. Med en byggdammsugare hemma slipper du förstöra er vanliga dammsugare. Dessutom är den lika bra på att städa hönshuset eller översvämningen i badrummet. Veckans vinnare tar hem en Kärcher WD6 Premium. Den klarar både torr- och våt dammsugning. Filtret sitter högt och blir därför inte blött. Det rengörs superenkelt med hjälp av ett knapptryck.

Totalt värde cirka: 2 600 kronor lägsta pris på Prisjakt är 1 999 kr

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur stor behållare har WD6 Premium?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 30 liter
X. 45 liter
2. 60 liter

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 21 december.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Kärcher. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Kärcher för att de sponsrar den här tävlingen.
SVar 1. Men en Kärcher byggdamsugare kan jag hålla rent varje dag. Allt från badrum till friggebod kan jag använda dammsugage till utan att någon smuts syns till.:rofl:
 
  • Kärcher byggdamsugare i användning, renar ett badrum från smuts och damm.
Svar 1: 30liter

Med jul och stök som står på glänt i stugan,
skulle denna dammsugare vara perfekt åt mig och frugan ;)

Mvh
Martin
 
30 liter !

Jag har en grovdamsugare som suger på sämsta sätt, ett av hålen till rördelarna i slangen in är för litet så allt större än ett grus stoppas upp i en av delarna i röret, som således måste kopplas isär hela jä**a tiden! Grattis när du försöker vara lite effektiv och tycker att dammsugning redan är en hyfsat tröstlös syssla. Jag vill vinna så jag inte slår ihjäl nån med den gamla ....
 
  • Haha
Elina Blom Westergren
  • Laddar…
Rätt svar 1 - 30 liter.

Vi behöver denna eftersom vi ska påbörja en rivning av ett kloasongtak. Vad jag har hört så kommer detta att skita ner något förskräckligt och det värsta är att vi ska bo i ena delen av huset. En bra dammsugare har underlättat vårt liv!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.