4 924 läst · 22 svar
5k läst
22 svar
Vilken grovdammsugare i övre billigklass ;-)
Det är ju heller inte så enkellt att allt av ett ”brand” är bra eller dåligt. För CO så verkar denna sugare och tex en kompressor vara helt ok och prisvärda maskiner. Stämjärnen eller skruvdragarna skulle jag inte röra.
Ha ha, ja man får vara nöjd med det lillaFulkemisten skrev:Alltså jag tror egentligen det är tur. Jag har tidigare slungat min beskärda del av lågprisjox i omloppsbanor ackompanjerade av starkare och starkare avgrundsvrål för att tillsist svära att bara köpa high-end maskiner.
Min trisslottvinst i livet - en väl fungerande grovdammsugare till rimligt pris...
Nej så är det ju förstås men det är väl mera det att om man har haft sisådär-erfarenhet av andra produkter av ett visst märke drar man mer öronen åt sig.nanowire skrev:
Är det 26-2L du har då? Den ser ju bra ut men var ju lite för dyr för min budget den här vändanmartin43 skrev:
Ja det måste det va. Steglös gas, mjukstart och autostart för elverktyg. Jag gav 1995 på nån kampanj.F fillishave skrev:
Har själv varit för snål för att köpa en premium-grovis, så för mig blev det en Einhell (TE-VC 2230 SA) kostar nog drygt 1500 idag. Överlag nöjd, skulle jag få väsentligt bättrre så kostar det nog rättså mycket mer.
+ uttag för verktyg med eftersug
+ stor behållare
+ lång slang
- kan välta på ojämnt underlag (relativt hög tyngdpunkt)
- ingen justering av sugstyrkan (hade framförallt varit bra när jag använder den med excenterslipen)
+ stor behållare
+ lång slang
- ingen justering av sugstyrkan (hade framförallt varit bra när jag använder den med excenterslipen)
Nej så är det ju förstås men det är väl mera det att om man har haft sisådär-erfarenhet av andra produkter av ett visst märke drar mannanowire skrev:
martin43 skrev:
Ja det får nog bli en lite billigare modell den här vändan trots allt för att kompensera alla mycket dyrare verktyg jag behöver köpaG gårdsnissen skrev:Har själv varit för snål för att köpa en premium-grovis, så för mig blev det en Einhell (TE-VC 2230 SA) kostar nog drygt 1500 idag. Överlag nöjd, skulle jag få väsentligt bättrre så kostar det nog rättså mycket mer.
+ stor behållare
+ lång slang