7 792 533 läst · 38 153 svar
7793k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Det gör ni hela tiden jö... och nej är icke infödd skåning - upplänningmexitegel skrev:
.. men känner ingen hund som kallats ”svarten” heller!
Enda jag faktiskt hört.. är ”svarten” som hästnamn en gång
Är det? Det är det på Danska och Norska . Svaaart är väll mer skånska . Eller svarrrrt på malmöitiskamexitegel skrev:
Jag kallade vår förra katt för Svärmor. Jag såg fram emot meningar av typen "Det var helt omöjligt att få sova igår kväll. Svärmor skulle hela tiden upp i sängen och kela! " eller "Grannarna klagar på att Svärmor suttit och skitit i deras rabatt igen! "
Tyvärr fick vi avliva Svärmor pga njurproblem innan hon blev gammal nog att börja löpa.
Tyvärr fick vi avliva Svärmor pga njurproblem innan hon blev gammal nog att börja löpa.
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 377 inlägg
Tillbyggare
· Hallands län
· 385 inlägg
-Nej det är en moderat, som har köpt urbillig arbetskraft från Rumänien!Björn Melander skrev:
-Nej en sverigedemokrat som återvandrar skog med utländskt påbrå.
-Näe en kommunist. Bilar saknas.
-Måste nog vara en Liberal ändå, om vi avreglerar alla bestämmelse så sköter sig marknaden av sig själv.
-Mest troligt är ändå kristdemokrat, för det ser ju urbota korkat ut ..
Tillbyggare
· Hallands län
· 385 inlägg
Eller en före detta sverigedemokrat som verkställer utvisning av ett helt antal stammar. Numera politisk vilde.elpaco skrev:-Nej det är en moderat, som har köpt urbillig arbetskraft från Rumänien!
-Nej en sverigedemokrat som återvandrar skog med utländskt påbrå.
-Näe en kommunist. Bilar saknas.
-Måste nog vara en Liberal ändå, om vi avreglerar alla bestämmelse så sköter sig marknaden av sig själv.
-Mest troligt är ändå kristdemokrat, för det ser ju urbota korkat ut ..
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 377 inlägg
Eller så har det inget med politik att göra överhuvud taget, utan det är helt enkelt bara en bild på en av deras stam-kunder som är ute och cyklar