2: 279 liter

Jag har just nu ett rangligt plastbord som avlastning, så det här mästerverket skulle vara perfekt för hela familjen :)

2: 279 Liter

Vi håller på att ta fram en design för ett utekök på landstället och detta bord skulle passa perfekt som komplement till de fasta ytorna !

/K

Hej.
Rätt svar 2:a 2.279 Liter

Jag önskar vinna då jag min familj vill samla ihop och minnas.
Efter flera hårda jobbiga år av sjukdommar, bränder, olyckor och mer.
Så känner jag att en kärleksdag är behövlig för oss alla.
Men för att det ska gå.
Måste KETER köket komma hit och stå och Lysa med sin brillians så vi får en chans.

Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn rejält och praktiskt sidobord till utomhusköket

[bild]

Du kan aldrig få nog med förvaringsutrymmen vare sig inomhus eller utomhus. Extra praktiskt blir det vid utomhusköket eller grillen eftersom du då ofta har många verktyg och köksattiraljer som behöver förvaras tryggt och säkert. Veckans vinnare tar hem ett sidobord från Keter. Det fungerar både som en avlastningsyta och ett förvaringsutrymme. Bordet är tillverkat av underhållsfri plast vilket gör att det klarar regn och rusk.

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur mycket rymmer sidobordet från Keter?
Svaret hittar du här: [länk]

1. 150 liter
X. 205 liter
2. 279 liter

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 22 juni.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Keter. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Keter för att de sponsrar den här tävlingen, och vår medlem Rock_fc som hjälpt till att ta fram den.
Sidobordet rymmer hela 279 liter
och det skulle bli så jäkla snyggt på min altan i det nybyggna huset som är på gång och kommer att stå klart nu i augusti.

Det rymmer 279 L

Nu har vi slutit med renovering i sex år och har bland annat börjat med soldäcket/altanen på taket. Där vore denna bänk super!:)

Svar: 2. 279 liter

Motivering: Vi är en friluftsfamilj som lagar maten utomhus så fort vi är lediga. I ur och skur.. Ett kombinerat avlastningsbord och förvaringsbord skulle fylla sin funktion i vår trädgård och underlätta matlagningen.

Denna veckan är vinnaren ingen mindre än vår medlem Husdrommaren som kommer att få hem ett sidobord från Keter. Stort grattis!!

Motivering: Sommarstugan skall nu äntligen helrenoveras och då bl.a. trossbotten skall brytas upp så är allt utrivet! Inklusive då såklart köket så har vi ett def. ett matproblem. Till affären är det först en promenad genom skogen och sedan en biltur på en mil. Så vi behöver ha maten på plats. Vi har en kolgrill, en gammal matkällare i sten och ett litet bord med 4 stolar i trädgården men ingenstans att förbereda maten. Vi hade tänkt att försöka bygga ihop något ”utekök” med lite av den gammal fasaden men om vi vinner detta så kan vi koncentrera oss på alla andra en sisådär miljonen saker som vi skall göra. Sedan när vi är klara så kommer den få en självklar plats i den nya altanen med tak.

H
Tackar ödmjukast! Vad vad glad jag blev och vad skönt att slippa snickra ihop något tillfälligt

Mvh

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.