6 414 läst · 38 svar
6k läst
38 svar
Hur fungerar vattenkranen som sitter på husväggen?
Änden med metall skruvar du fast på kranen i väggen om gängorna passar.Husköpare 8 skrev:
Gula plutten använder du som skarv mellan korta slangbiten och långa slangen.
Om det inte funkar så behöver du nog komplettera med eget inköp.
Fantastiskt. Underbart. Nu vattnas både gräset och jordgubbarna. Jag vet att man helst ska vattna tidiga mornar och sena kvällar,men kunde inte låta bli,nu när jag med er hjälp fick igång vattenspridaren.Stickan56 skrev:
Produkter som diskuteras: "vattenspridaren"
Vattenspridare
Vattenspridare, eller sprinklers, är oumbärliga verktyg för att bevara och befrämja trädgårdens växtlighet under de torra månaderna. Oavsett om du har ett litet grönområde, en stor gräsmatta, grönsaksland eller blomsterrabatter, så har
Läs mer
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 109 inlägg
Världens bästa forum.
Medlem
· Blekinge
· 10 481 inlägg
Nu vill jag tala ärligt. Om man inte ens förmå att sätta ihop dessa prylar (som en 8-årig skulle klara) då är man antingen ett troll eller så har man inga förutsättningar att bo i ett ensligt hus.Husköpare 8 skrev:
Medlem
· Blekinge
· 10 481 inlägg
Om du bor ensligt så har du nog egen brunn. Vattna inte gräsmattan i denna torka - då kommer brunnen sina och du blir utan vatten.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 677 inlägg
Jo, men visst var det en rolig resa! Jag var med hela paneltråden och långt in på sidan två av den här. Och TS har varit reggad på forumet i två år. Kanske är alternativ två trots allt.T Thomas_Blekinge skrev:
Riktigt så ensligt bor jag inte Har grannar omkring mig,men ingen av dom har insyn på min tomt.. Har kommunalt vatten. Avloppet är däremot enskilt. Men jag vattnar rätt sparsamt ändå. Vill inte slösa på vattnet bara för att det är kommunalt.SysterNett skrev:
Produkter som diskuteras i tråden