Då har jag varit och hämtat ut min nya såg!:) Förbereder våren och sommarens projekt och det var dags att byta upp mig!
 
  • Ny Bosch GKS 55+ G cirkelsåg i förpackning redo för kommande byggprojekt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
mexitegel och 4 till
  • Laddar…
Min gamla dyckertpicka la av. Proffsmagasinet levererade ny inom 24 tim. Fantastiskt bra service. (y)

Ny Makita dyckertpistol upphängd på en vägg med tomma förpackningar undertill.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Anders 1920-tal och 4 till
  • Laddar…
Björn Melander Björn Melander skrev:
Min gamla dyckertpicka la av. Proffsmagasinet levererade ny inom 24 tim. Fantastiskt bra service. (y)
Är det en 16 eller 18G?
 
Björn Melander Björn Melander skrev:
Det ör en 18 g
Okej funderar själv på vilken jag ska köpa för att spika panel i uterummet men jag tror att det behövs en 16G där.
 
Ja, där bör du nog ha en 16
 
richardtenggren
Vi köpte/beställde en Fogelstad L750U idag, får se när den kommer.
 
  • Gilla
iSnobben och 3 till
  • Laddar…
Var inne på Jula, där jag normalt drar mig för att köpa något alls. Var där bara för att köpa arbetskläder till dottern (5år), men efter att ha klämt på Hard Heads arbetsställning fick ett ex följa med hem. Otroligt skönt att ha inför morgondagens spackling av vägg och tak i sovrummet, där maxhöjden är 3,3m
 
  • Aluminiumställning från Hard Head placerad i ett rum, redo att användas för spackling.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Klabbarparn och 2 till
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Vi köpte/beställde en Fogelstad L750U idag, får se när den kommer.
Har ett sådant fast det står Brendrup på mitt. Är mycket nöjd! Ska in på första besiktningen nu i april-maj och hoppas att det inte förändrar bilden men det tror jag verkligen inte.
 
richardtenggren
iSnobben iSnobben skrev:
Har ett sådant fast det står Brendrup på mitt. Är mycket nöjd! Ska in på första besiktningen nu i april-maj och hoppas att det inte förändrar bilden men det tror jag verkligen inte.
Låter bra, har faktiskt ett sådant stående på gården nu, fast ett Trane. Det är svärfars som han vill ha tillbaka :)
Var 4 år till besiktning på detta, men så kanske det alltid varit :)
 
För mig blev det en 'Luban Rabbet Block Plane'.

Mycket trevlig och användbar.
 
  • Luban Rabbet Block Plane verktyg framför dess förpackningslåda på ett köksbord.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Björn Melander och 1 till
  • Laddar…
H
Emevi Emevi skrev:
För mig blev det en 'Luban Rabbet Block Plane'.

Mycket trevlig och användbar.
Härligt. Var köpte du den?
 
Efter att ha tittat igenom varenda bild @Ola C postat om jiggar gav jag upp..är helt säker på att han har en cykel-hållar-mekar-jigg någonstans men inte hittat den på bild..
Jaja, jag gav upp, köpte en på Lidl, enl kompisar som har det sen tidigare så är det hygglig kvalisort. (Ska ju trots allt bara hålla cykeln)

Oöppnad förpackning av Crivit cykelhållare för mekaniska arbeten placerad på ett verktygsbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
S
En drejbänk för träarbeten med olika tillbehör och verktyg ordnade på en arbetsstation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
jac och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.