Vad har ni satt för belysning i badrummet? ::) Nu tänkte jag på dom som inte har spottar i taket, utan på ni som har vanlig belysning.
Jag har valt att inte ha spottar, men lampan som elektrikerna satte upp är allt annat än fin, och liten var den åxo :( Jag ska byta ut den till nått annat därför undrar jag vad man kan ha på ett badrum? Gärna bild om ni har. :)

Är också ute efter en snygg och praktisk lampa att ha över spegeln. Gärna som går att rikta lite, typ tre ljuskällor på samma armatur där dom går att rikta.

Fick välja bort spots i taket pga väldigt begränsad takhöjd.

Markslöjd gör snygga badrumslampor.

Ankan35
Hittade den här snygg lampa som förmodligen lyser ganska bra... Den är godkänd för badrummet och ett + för att den inte var dyr..
Hittade den på markslöjd ;)

Fler tips?

Ops!! Nu gjorde jag det igen glömde lägga in bilden :-[ Nytt försök ;D

• t_16472.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej,
En sån här har vi satt upp i vårat badrum.
Lampan har inbyggd dimmer.

// Fia

• badrum_004.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Har ni bara den som belysning, eller har ni taklampa åxo? Nån sån där som ska sitta ovan spegeln har vi köpt, fast jag minns inte hur den såg ut. ;D Det var så länge sen vi köpte den, och den har inte kommit upp ännu. :) Den ni hade var fin ger bra lyse när det är dimmer. ;)

Vi har ingen belysning i taket.
Det räcker gott och väl med den ovanför spegeln.
När man drar upp dimmern på fullt lyser den upp hela badrummet. Vi behöver nästan aldrig göra det, jag tycker faktiskt att det blir för ljust då.

// Fia

RENOVERA

Vad har du för skåp/spegel över handfatet, jättesnyggT

Elisabeth

Den här har vi satt upp.
Den kommer från Markslöjd och heter Madrid.

• 111341_Madrid.jpg
Och denna kommer vi ha över spegeln:

också från Markslöjd

• 112644_Madrid.jpg
Ja det var smart!! Ser som bättre ut när dom följer samma design. :) Nu minns jag inte hur det vart ovanför spegel för oss. :-/ Om det var spottar eller någonting som ser ut som din. Jobbigt när minnet sviker :(

eleon skrev:
RENOVERA

Vad har du för skåp/spegel över handfatet, jättesnyggT

Elisabeth
Tack eleon.
Jag har faktiskt snickrat den själv, av planhyvlat ekvirke.
Spegeln är måttbeställd hos glasmästaren.

// Fia

RENOVERA

typiskt, får väl jobba lite själv då, inte bara enkelt åka och handla:)

Har sett nån liknande som Renovera har gjort på skånska byggvaror.. Du får kika på deras badrumsinredningar. ;)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.