Vad har ni satt för belysning i badrummet? : Nu tänkte jag på dom som inte har spottar i taket, utan på ni som har vanlig belysning.
Jag har valt att inte ha spottar, men lampan som elektrikerna satte upp är allt annat än fin, och liten var den åxo Jag ska byta ut den till nått annat därför undrar jag vad man kan ha på ett badrum? Gärna bild om ni har.
Jag har valt att inte ha spottar, men lampan som elektrikerna satte upp är allt annat än fin, och liten var den åxo Jag ska byta ut den till nått annat därför undrar jag vad man kan ha på ett badrum? Gärna bild om ni har.
Medlem
· Västra Götaland
· 766 inlägg
Är också ute efter en snygg och praktisk lampa att ha över spegeln. Gärna som går att rikta lite, typ tre ljuskällor på samma armatur där dom går att rikta.
Fick välja bort spots i taket pga väldigt begränsad takhöjd.
Fick välja bort spots i taket pga väldigt begränsad takhöjd.
Har ni bara den som belysning, eller har ni taklampa åxo? Nån sån där som ska sitta ovan spegeln har vi köpt, fast jag minns inte hur den såg ut. ;D Det var så länge sen vi köpte den, och den har inte kommit upp ännu. Den ni hade var fin ger bra lyse när det är dimmer.
Vi har ingen belysning i taket.
Det räcker gott och väl med den ovanför spegeln.
När man drar upp dimmern på fullt lyser den upp hela badrummet. Vi behöver nästan aldrig göra det, jag tycker faktiskt att det blir för ljust då.
// Fia
Det räcker gott och väl med den ovanför spegeln.
När man drar upp dimmern på fullt lyser den upp hela badrummet. Vi behöver nästan aldrig göra det, jag tycker faktiskt att det blir för ljust då.
// Fia