1 467 läst · 2 svar
1k läst
2 svar
Hur väljer vi kök efter huset?
Alla säger att man ska välja kök efter huset. Vi har köpt ett riktigt renoveringsobjekt. Det är ett radhus byggt -48. Jag vill helst inte behålla något där men kanske den lilla serveringsgång som finns.
Vad är ett typiskt kök från 40-50-talet? Kanske lätt att bara titta på hur det ser ut nu eftersom inget är gjort men jag tycker inte det ser så kul ut.
Någon som har länk till något kök ni tycker skulle passa. Huset är på 82+37 kvm och byggt i trä (gult).
MVH Leila
Vad är ett typiskt kök från 40-50-talet? Kanske lätt att bara titta på hur det ser ut nu eftersom inget är gjort men jag tycker inte det ser så kul ut.
Någon som har länk till något kök ni tycker skulle passa. Huset är på 82+37 kvm och byggt i trä (gult).
MVH Leila
Kanske något i stil som dessa från Kvänum's hemsida, inte alls dumt (det vita tycker jag är ursnyggt :-*), men det är ju en smaksak förstås, fast inte behöver ni väl vara så strikta, om ni undviker de värsta 'krusidullerna' så kan ni väl strängt taget välja vilket kök som helst, kanske helst inte ett riktigt gammaldags lantkök men i princip vilket (lagom) modernt kök som helst.
MVH//Christina.
MVH//Christina.
Liknande trådar
-
Köksbord klibbigt efter olja, hur får det "hal" igen?
Kök -
Köksblandare Mora Cera (ca 15 år gammal) låter efter byte av insats
Kök -
Blandad försäljning till vrakpriser efter renovering - kakel, duschvägg, golvvärme, kökssoffa, Lisabo skrivbord, löpband
Säljes, Uthyres & Skänkes -
Vad är detta för avlagring efter jag kokat vatten?
Miljö & Hälsa -
Håller köket uppe efter att jag tagit bort vitrinskåpet?
Kök