Jag har köpt 10 dörrar samt karmar från Dooria och av dessa har 6 st kvistgenomslag idag. Detta efter att de har suttit uppe i tre år.

Ringde och reklamerade karmarna.
Fick som svar att deras garantid enbart är 2 år.

Som ni förstår så var jag inte nöjd med detta alls.
Köper vad jag tror är kvalitets produkter (oljade ekdörrar med vita karmar) för väldigt mycket pengar och de är fula redan när huset är nytt.

Skandalöst om jag får säga vad jag tycker.

De kunde inte ens skicka en burk färg vilket för dem skulle kosta en spottstyvel. >:(

Hur går man vidare med något sådant här?

Dörrarna i sig är ännu fina(Addera oljad ek) men kanske kan detta vara något att betänka när ni andra skall köpa dörrar.

Köpte vita Addera 2001/2002 till nybygge från kungsäter dörr och dom har hållt sig bra.
Har nu delat ett rum till två och köpt två stycken Addera från Dooria (tidigare kungsäter alltså) och jag upp levde dessa nya dörrar som betydligt mindre gedigna, lägre kvallité på gångärn/upphägning, lacken hade inte samma finish osv.

Men dom var lika dyra :-?

Hej

Beställde också dörrar från Dooria, efter 8 veckors leveranstid kom ändå fel dörr, 130 istället för 140. Dessutom var dörren skadad, dom kunde tyvärr inte leverera en ny tidigare än 10 veckor då det var semestertider >:( Snickaren bara log.... det vart ingen billig dörr det där ::)

Näääe >:(

¨Låter ju helt värdelöst ju!!!
Vi som nyss beställt en ny dörr..... fyyy...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.