PostNord var barmhärtiga även den här gången.
Bäst: Skön ninjakänsla i fodralet.
 
  • Tre olika storlekar av japanska sågverktyg med tandade blad och trähandtag, uppvisade på ett vitt fodral.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Svart mikrofon med tillhörande fodral och tre vita kabelskydd på en rostfri yta som ger en "ninjakänsla".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Skooda och 8 till
  • Laddar…
Dagens inköp är lite för metall arbete.
Va egentligen bara ute efter svetstänger med hittade ett bra och kit på Tradera;)

Samling av metallbearbetningsverktyg som innefattar svetstänger, tänger och en stålbost.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Jckssn
  • Laddar…
2 paket behagade Postmord leverera idag, ok ena kom igår men hämtades inte ut förrän idag.
Två staplade Bosch L-Boxx verktygslådor, den undre tom och den övre innehåller verktyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Det undre är en tom L-boxx som väntar på inredning för att husera en GEX 150Turbo, den övre innehåller en..
Öppen blå verktygslåda med ny Bosch slipmaskin och tillbehör inuti.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

GSS 18V-10 slip från DUAB.
Bra pris, fri och snabb frakt! (y)
 
  • Gilla
Skooda och 4 till
  • Laddar…
Ser ut att var en nätt liten slip men hur är det att jobba utan utsug? Den ser inte ens ut att ha någon dammpåse...?
 
ceson ceson skrev:
Idag kom denna:)
[bild]
Var kanske beredd på lite strul....;(
Om/när den inte startar trots el och vatten inkopplat, spruta in lite smörjmedel i vattenintaget och koppla den sedan till varmvatten så hoppar den nog igång. Den är någon ventil som inte är av högsta kvalitet vad jag förstår.
Min började strula efter några månader så jag fick lämna den på garantiservice och där fick jag servicetrickset.
 
  • Gilla
ceson
  • Laddar…
B badtastex skrev:
Ser ut att var en nätt liten slip men hur är det att jobba utan utsug? Den ser inte ens ut att ha någon dammpåse...?
Får återkomma med recension senare.
Den har en filterbehållare under batteriet.
Hur bra det funkar vet jag inte än.
 
Redigerat:
Mätklocka, begagnad tysk modell av märket Käfer. Behöver förmodligen en i framtiden.
 
  • Gilla
Hedens och 1 till
  • Laddar…
Införskaffa detta kitt idag, så imorgon blir det att laga golv :)

Lånad bild ;)
 
  • Öppnat trägolvslagningskit med färgpatroner, pensel och svamp på ett golv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
iSnobben och 2 till
  • Laddar…
K Kaboff skrev:
Införskaffa detta kitt idag, så imorgon blir det att laga golv :)
Länk?
 
DennisCA DennisCA skrev:
Denna var det
[länk]
Har du hunnit få hem och testa den där ännu?
Ett omdömme skulle vara guld värt.. :)
 
Jag har fått hem dem och testade bara att den funkade, men jag har inga 6mm eller 1/4" bitar så den har legat på en hylla sen dess :oops:
 
DennisCA DennisCA skrev:
Jag har fått hem dem och testade bara att den funkade, men jag har inga 6mm eller 1/4" bitar så den har legat på en hylla sen dess :oops:
Ah, jag förstår. Hur känns den rent kvallitetsmässigt?
 
Jag ska svara på frågan efter jag kommit hem ikväll och kan känna lite på den och provstarta osv,
 
  • Gilla
snajgel
  • Laddar…
Nu med minnet uppfriskat tycker jag kvalitén på den känns helt bra och stabil, motorljudet låter bra och inte högt, i alla fall när man bara kör motorn utan fräs.
 
  • Gilla
snajgel
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.