S
Idag blev det en GKF 600.

Bosch GKF 600 kantfräs placerad på en blå Bosch transportväska mot en vit vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
bulleribock och 6 till
  • Laddar…
S Skooda skrev:
Idag blev det en GKF 600.

[bild]
Sweet!
Har suktat efter en sån ett tag men inte kommit till skott, sen "vill man" ju ha L-boxx och...
Men nån gång så. :)

En bandputs har jag insett att jag saknar, lånat en gul av svärfar, men känner att en blå borde flytta hem. :geek:
 
  • Gilla
ceson och 2 till
  • Laddar…
S
  • Gilla
iSnobben och 1 till
  • Laddar…
@Skooda
Den där får du väldigt gärna ge en recension på.
 
S
Björn Melander Björn Melander skrev:
@Skooda
Den där får du väldigt gärna ge en recension på.
Absolut, jag håller på med ett lämpligt pojekt, Flakinredning till en Nissan Navara
 
S Skooda skrev:
Absolut, jag håller på med ett lämpligt pojekt, Flakinredning till en Nissan Navara
Flakinredningen får du gärna också delge. Jag har en tid funderar på hur jag ska inreda min men inte kommit till skott än... :)
 
Jag är väldigt nöjd med min GKF600, blev det kitet med utsug?
 
E
Förrförra veckans inköp. Har bara inte fått tummen ur till att ta en bild.
 
  • Elektrisk installationstestare med mätresultat på skärmen, oordnad bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
E Emil_K skrev:
Förrförra veckans inköp. Har bara inte fått tummen ur till att ta en bild.
Vad är det?
 
E
Metrel Eurotest xc MI3152. Ett mätinstrument som klarar av samtliga mätningar som behöver utföras som en del av "kontroll före idrifttagning" av en elanläggning.

Det finns så klart andra, billigare, instrument som klarar av samtliga mätningar som behöver göras. Men det här instrumentet pluggar jag bara in i datorn och kan skriva ut protokoll på alla mätningar. Känns lite mer professionellt än handskrivna mätprotokoll när man lämnar över elanläggningen till kunden.
 
S
B badtastex skrev:
Jag är väldigt nöjd med min GKF600, blev det kitet med utsug?
Utan, har du utsuget?
 
S
pjodden pjodden skrev:
Flakinredningen får du gärna också delge. Jag har en tid funderar på hur jag ska inreda min men inte kommit till skott än... :)
Använder björkplywood, flaket har ett lock, tiden får utvisa hur bra det håller.
 
S Skooda skrev:
Jag har ett par L-boxxar liggande, så snart inhandlas ett inlägg:D
Jag inhandlade inlägget men får inte det att fungera så bra med tillbehören, hittar inte tillräckligt med fack för grejerna.
Elverktyg med tillbehör oorganiserat placerade i ett svart inlägg, med förpackningar och delar på ett trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Detta har resulterat i att jag fortfarande har min i väskan tills jag får tummen ur att göra ett eget inlägg där grejerna står upp istället.
Om jag ställer grejerna upp i en 238 så kan jag förhoppningsvis på ett snyggt sätt få plats med allt och kanske även sänkenheten. En annan variant skulle ju kunna vara att bygga i två våningar och ha tillbehören under inlägget men det blir isf. tight i 238 och frågan är om jag då får i sänkenheten.

Jag förstår inte riktigt hur det är tänkt med upplägget, det står på inlägget att det är för L-Boxx 238 och då får jag ca. 100mm luft upp till locket. Är tanken att jag skall använda dessa 100mm till att ösa ner tillbehör uppe på maskinen? Inlägget går att använda i en L-Boxx 136 men då finns inget utrymme för tillbehören.

Eller så är det helt enkelt så att jag inte fattar hur det är tänkt;)
 
  • Gilla
Skooda och 1 till
  • Laddar…
Äntligen ett hem åt tången och kinahylsorna! (Ja, jag vet att det finns lådor med Knipex-tryck...)!
 
  • Verktygslåda med ordnat förvaringssystem för krympslangar och tänger.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Skooda och 2 till
  • Laddar…
Några långa borr för att kunna borra hål för skruvar till sargsprintar till en loftsäng:

Tre långa borr i olika storlekar med etiketter och en Haribo-godispåse mellan dem, på en vit yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
bulleribock och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.