10 794 läst · 140 svar
11k läst
140 svar
Avslutad: Vinn lyxig regnskogsdusch till ditt badrum
Svar: 1
Vore kul att vinna något, speciellt nu när vi har köpt ytskikt för stora pengar men har ännu inte börjat i badrummet i ombyggnaden av stallet till bostad hemma.
Den här varianten har vi kikat på tidigare men med tanke på priset får vi nog fundera ett par varv till.
/Mikael S
Vore kul att vinna något, speciellt nu när vi har köpt ytskikt för stora pengar men har ännu inte börjat i badrummet i ombyggnaden av stallet till bostad hemma.
Den här varianten har vi kikat på tidigare men med tanke på priset får vi nog fundera ett par varv till.
/Mikael S
Medlem
· Västra Götaland
· 6 inlägg
240 mmElina Blom Westergren skrev:Vinn lyxig regnskogsdusch till ditt badrum
[bild]
Regnskogsduschar har blivit mäkta populära. Jämfört med en traditionell dusch får du fler valmöjligheter och en ännu mer avkopplande stund när du duschar. Regnskogsduschens vatten blandas med en viss mängd luft så att det upplevs som en riktig regnskur. Du kan själv välja hur kraftig regnskuren ska vara, allt från ett lätt sommarregn till en kraftigare och mer koncentrerad massagestråle. Dessutom har just det här takduschsetet - Hansgrohe Raindance Air 240 Comfort Showerpipe - även en praktisk handdusch för den som bara ska spola rent något lite snabbt.
Totalt värde cirka: 10 000 kronor
Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna takduschsetet Hansgrohe Raindance Air 240 Comfort Showerpipe.
Fråga: Hur stort är duschhuvudet?
Svaret hittar du här: [länk]
1. 240 mm
X. 250 mm
2. 260 mm
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 25 augusti.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
Vi tackar Bygghemma och Hansgrohe för att de sponsrar den här tävlingen.
Jag håller på att bygga ett runt Attefallshus och denna dusch skulle kröna mästerverket
Medlem
· Västerbotten
· 887 inlägg
1. 240 mm.
Jag ska bygga bästa badrummet i källaren så detta hade ju varit en liten bit på vägen!
Jag ska bygga bästa badrummet i källaren så detta hade ju varit en liten bit på vägen!
1. 240 mm
Det vore en perfekt dusch för oss som snart måste renovera vårt badrum och tänker modernt och energisnålt
Det vore en perfekt dusch för oss som snart måste renovera vårt badrum och tänker modernt och energisnålt
1 - 240 mm
Vi har en dusch av den äldre skolan som med nöd och näppe går att ställa in för en behaglig temperatur. Och även om man efter många om och men lyckas hitta en bra inställning så håller den inte mer än i några minuter innan den smyger/eller kastar sig mot antingen iskallt eller kokhett.
Det hade varit skönt att kunna ta en skön avslappnande regnskogsdusch och slippa kriga sig igenom varje tvagning som om man passerade de sju nivåerna i skärselden.
Vi har en dusch av den äldre skolan som med nöd och näppe går att ställa in för en behaglig temperatur. Och även om man efter många om och men lyckas hitta en bra inställning så håller den inte mer än i några minuter innan den smyger/eller kastar sig mot antingen iskallt eller kokhett.
Det hade varit skönt att kunna ta en skön avslappnande regnskogsdusch och slippa kriga sig igenom varje tvagning som om man passerade de sju nivåerna i skärselden.
Svar 1 240 mm
Efter 40 år med en liten dusch av plast som strilar vattnet i en cirkel med tomt i mitten vore det härligt att kunna byta ut den mot en regnsskogsdusch som sköljer bort schampot i håret på ett kick.
Efter 40 år med en liten dusch av plast som strilar vattnet i en cirkel med tomt i mitten vore det härligt att kunna byta ut den mot en regnsskogsdusch som sköljer bort schampot i håret på ett kick.
Svar: 240mm
Vi håller på att renovera vårt badrum och det ända vi saknar är just en dusch, det är så svårt att välja vilken dusch man ska köpa för det finns så mycket att välja på! Men denna verkar grymm
Vi håller på att renovera vårt badrum och det ända vi saknar är just en dusch, det är så svårt att välja vilken dusch man ska köpa för det finns så mycket att välja på! Men denna verkar grymm
Renoveringsnovis
· Vassbacken Västra Götaland
· 523 inlägg
Svar 1 är rätt , 250 mm
Jag bara behöver en sån dusch känner jag! Att få gå från spaavdelningen på uteplatsen till en regnskog inne, ja det låter underbart i själen
Jag bara behöver en sån dusch känner jag! Att få gå från spaavdelningen på uteplatsen till en regnskog inne, ja det låter underbart i själen