24 438 läst · 23 svar
24k läst
23 svar
Kvalitet på Greenwork
Medlem
· Västmanland
· 248 inlägg
Tack
Lyfter denna lite då jag är sugen på en batteriklippare. Har en sladdriven elklippare idag som har gått sista milen. Greenworks 40v / 4ah klipparen på kampanj på Jula nu, 2499:- funderade då på att ta trimmern också, 999:- med 2ah batteri, så har man ett extra. Kankse även häcksaxen som kostar under tusenlappen utan batteri/laddare. Ganska bra betyg från kunderna på alla produkterna
Sammanträffande! Sitter o tittar på exakt samma sak. Trimmern känns lite som en no brainer då batteriet bara det kostar 999, så man får laddare o trimmer på köpet typ.
Funderade på erbjudande på häcksaxen, men kan inte se att den varit prissänkt innan.
Funderade på erbjudande på häcksaxen, men kan inte se att den varit prissänkt innan.
Jag slog till och köpte alla tre. Hade redan klippt häcken och gräset lär väl varken behöva trimmas eller klippas igen i år... Men det kändes bra när man packade upp det, lite småmontering att göra på klipparen och trimmern, men minimalt. Provkörde lite snabbt. Tystare än mina gamla sladdrivna motsvarande produkter. Trimmern låg bra i handen, klipparen enkel att justera. Häcksaxen kan jag inte prova på något tuffare, den har större tandavstånd än min gamla sladdklippare från Clas men vi får se när det verkligen gäller att klippa avenboken. Men för 4400:- för tre maskiner och två batteri så var priset oslagbart. Ja, häcksaxen är naken och inte på "rea". Tror även trimmern är permanent prissänkt och de verkar fortsätta kampanjen på klipparen.
Köpte samma klippare för 2000:- i höstas och kompletterade med trimmern för 999:- i år.M MMR skrev:Lyfter denna lite då jag är sugen på en batteriklippare. Har en sladdriven elklippare idag som har gått sista milen. Greenworks 40v / 4ah klipparen på kampanj på Jula nu, 2499:- funderade då på att ta trimmern också, 999:- med 2ah batteri, så har man ett extra. Kankse även häcksaxen som kostar under tusenlappen utan batteri/laddare. Ganska bra betyg från kunderna på alla produkterna
Jag är helnöjd med klipparen, jag tidigare haft en greenworks med sladd som också fungerat väldigt bra. Trimmern är jag bara "nöjd" med. Den känns på något sätt obalanserad och efter en genomgång av trädgården så är det mer armarna som sätter stopp än batteriet.
"Trimmern känns lite som en no brainer då batteriet bara det kostar 999, så man får laddare o trimmer på köpet typ."
Helt klart, sen när man har en batteridriven klippare så vill man ju inte hålla på och dra fram en sladd enbart för att trimma.
Liknande trådar
-
Trodde Ryoby batterimaskiner var av hög kvalitet
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Är det skillnad i kvalitet?
Fönster & Dörrar -
Bra mätare av luftkvalitet?
Ventilation -
Vart hittar man spiralfräs av bra kvalitet??
Möbelsnickeri -
Renovering av badrum - kvalitet, vad måste man acceptera?
Referenser Hantverkare & Entreprenörer