C Camlin skrev:
Jeg synes det er mindre oversiktlig. Profilbildene forstyrrer mer enn før fordi de er mer fargerike og ulike. Det lille ikonet som viser at jeg har skrevet i en tråd forsvinner mer i overskriften. Overskriften og underteksten er likere og dermed må man "skumlese" flere ord når man går fort gjennom for å finne interessante tråder. Savner at trådstarters navn og dato for når tråden ble starter opp ligger framme. Har latt være å gå inn på en del gamle tråder på den måten. Ikonene som viser at det er en klistret tråd, en tråd med flere svar siden sist og en gammel tråd synes ikke like godt lengre.
Menar du främst deskop eller mobilen?
 
Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Säg gärna till när funktionen finns. Fram till dess är risken stor att jag håller mig till gamla bevakningar...
Will do.
 
  • Gilla
Åsa Lund
  • Laddar…
Martin_B
Finns det någon ständigt uppdaterad lista på fix som skall göras, och som bockas av när det är färdigt? Vore smidigt att klistra en sådan eller på något annat sätt göra den lätt tillgängligt, så slipper man fråga något som kanske redan har frågats, och önska något som redan finns som fix i planeringen. :)
 
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Vet inte, måste klura på det. Tänker spontant på vi har ett stort behov av Deltagit som eventuellt skulle kunna lösa problemet.
Ja, för min del är Deltagit knappen samt Obesvarad dom 2 knappar som jag saknar mest.
 
M
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Gå in i tråden och klicka på Följer-knappen för att sluta Följa den.
Tidigare kunde man antingen deltaga eller följa. Nu blir man följare på alla trådar man deltar i. Det är i så fall en försämring.
 
BirgitS
Micke64 skrev:
Nu blir man följare på alla trådar man deltar i
Det finns en inställning för det.
 
Hur stänger man en tråd i appen så man kommer tillbaka till läget innan tråden öppnades?

Tillbakaknappen blir ju meningslös om man läser en tråd på 5-6 sidor.
 
  • Gilla
jonne72 och 1 till
  • Laddar…
Jag saknar möjligheten att välja hur många inlägg som ska visas per sida.
Sen tycker jag ni ska byta ut ordet 'preferenser' i inställningarna till något som inte ser lika google-översatt ut.
 
  • Gilla
Broken arrow och 1 till
  • Laddar…
Jag tänker bara på Brasse Brändström när han skulle lära sig spela när jag ser avatarerna för de som inte har en egen.
Det var röd röd blå grön
Nu är det som för Brasse, färgblind, grå gråå grå grå....

Utom MartinB som har en helvit

Protte
 
Hej, kanske är nämnt tidigare, men kanske borde sökfunktionen placeras nära "Ställ en fråga i forumet", och göras minst lika stor.

Är det inte troligare att informationen finns och man vill söka efter den i stället för att skapa en tråd med sin fråga?
 
prototypen prototypen skrev:
Jag tänker bara på Brasse Brändström när han skulle lära sig spela när jag ser avatarerna för de som inte har en egen.
Det var röd röd blå grön
Nu är det som för Brasse, färgblind, grå gråå grå grå....

Utom MartinB som har en helvit

Protte
Verkar inte slagit genom fullständigt ännu, verkar finnas en grön bokstavsplutt kvar, konstigt nog tidigt i alfabetet. Kanske går igenom senare vid någon uppdatering?
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
M
BirgitS BirgitS skrev:
Det finns en inställning för det.
Ja, tack! Får vänta på att Deltagit kommer tillbaka nu då bara.
 
Jag använder nu mer nästan bara mobilen till allt och alltid där det går liggandes, ska man svara på nåt så har jag endast en enda rad som jag ser min text i, nu är väl inte det erat fel direkt men det känns som om det blev sämre med den nya versionen....
Har läst lite här varje dag sen uppdateringen och jag har verkligen svårt för sidan nu mer, kommer deltagit med samma funktion som på gamla så blir det betydligt bättre (hoppas jag)
 
  • Mobilskärm som visar ett diskussionsforum med tråd och textinmatning ovanför tangentbordet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Noseone
  • Laddar…
Nu har jag säkert missat funktionerna jag eftersöker eftersom sajten är ny och jag inte hittar, men jag postar ändå:).

1. Tycker färgsättningen är lite tam i forumet. Känns för vitt så att säga.

2. Saknar en funktion där man kan sökta direkt i en tråd. Otroligt användbart om tråden är lång. Många forum har en sådant funktion direkt uppe i tråden.

3. Varför finns det inget "Deltagit" uppe i menyn så man snabbt kan kolla vilka trådar man skrivit it? Eller vart hittar jag det?
 
M
nino nino skrev:
Jag använder nu mer nästan bara mobilen till allt och alltid där det går liggandes, ska man svara på nåt så har jag endast en enda rad som jag ser min text i, nu är väl inte det erat fel direkt men det känns som om det blev sämre med den nya versionen....
Har läst lite här varje dag sen uppdateringen och jag har verkligen svårt för sidan nu mer, kommer deltagit med samma funktion som på gamla så blir det betydligt bättre (hoppas jag)
Det finns tangentbord som man kan justera höjden på för att få mer plats för innehåll. Har för mig att Gboard ska ha det, annars kolla med Multiling Keyboard som man kan ändra precis så som man vill ha, tex flytande :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.