7 799 117 läst · 38 175 svar
7799k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 495 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 495 inlägg
Satt precis och kikade på lite hus på Hemnet. Det är ju alltid lika roligt att stirra på landets VVS-installationer.
Men hur tänkte säljaren här? Radiatorn hänger i luften efter någon vägg har blivit nertagen, och slangarna till duschkabinens blandare orkade man inte proppa i anslutningen. Dom slog sönder kabinen istället och lät blandaren vara. Samma sak som proppat! :wow:
Men hur tänkte säljaren här? Radiatorn hänger i luften efter någon vägg har blivit nertagen, och slangarna till duschkabinens blandare orkade man inte proppa i anslutningen. Dom slog sönder kabinen istället och lät blandaren vara. Samma sak som proppat! :wow:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hobbysnickare
· skaraborg
· 341 inlägg
Om man bockar rören lite så får man ju golvvärme...krilleman_215 skrev:Satt precis och kikade på lite hus på Hemnet. Det är ju alltid lika roligt att stirra på landets VVS-installationer.
[bild]
Husägare
· Jönköping
· 5 594 inlägg
Värmer så gott när man sitter och skiter...
Inte konstigt att huset blev till salu, om ni förstår vad jag menar.
Inte konstigt att huset blev till salu, om ni förstår vad jag menar.
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Äh, varför inte bara erkänna!krilleman_215 skrev:Satt precis och kikade på lite hus på Hemnet. Det är ju alltid lika roligt att stirra på landets VVS-installationer.
[bild]
Du har inte råd att betala de 15 miljonerna de ville ha för detta slott,
och därför hittar du massa små negativa detaljer att anmärka på
Ungefär så ser det ut hemma hos oss också
De värsta är att luckan till skåpet fattas... Hur kan man bara slarva med en sådan sak? Nu kan min saker bli dammiga.
Ett mycket värre problem en att elementet inte sitter fast, bara man inte rör det så är det lugnt! Slangarna är ju pluggade de sitter en dusch... Inga problem alls. Man ska inte hålla på å pilla på allting...
Ett mycket värre problem en att elementet inte sitter fast, bara man inte rör det så är det lugnt! Slangarna är ju pluggade de sitter en dusch... Inga problem alls. Man ska inte hålla på å pilla på allting...
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 495 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 495 inlägg
Önskar man köpa detta (15 miljoners slott?) så bör man nu skynda på, det finns en sugen budgivare som lagt 1,000,000:- i skrivande stund.
Poolen känns ju också lite suspekt. Men vad vet jag... :wow:
https://www.hemnet.se/bostad/villa-6rum-vingaker-vingakers-kommun-bjorkgatan-5-11356439
Poolen känns ju också lite suspekt. Men vad vet jag... :wow:
https://www.hemnet.se/bostad/villa-6rum-vingaker-vingakers-kommun-bjorkgatan-5-11356439
Tycker "altanen" borde varit med på egen planlösningsbild iom att den var större än huset...krilleman_215 skrev: