Har börjat bygga ett trädäck hos min mamma. Vi pratade om att sätta belysning i altanen. Men det jag undrar är hur man gör när en av dessa lampor går sönder? Finns de modeller där man kan köpa några extra lampor så de går att byta i framtiden? Eller hur går det till när man ska byta en lampa? Man vill ju inte riva upp hela altanen och dra fram nya !
Är det någon led-belysning du tänker montera är det sannolikt så att armaturen inte är gjord för att öppnas och byta enskilda dioder.
Mer kan jag inte säga utan att du beskriver/länkar till den belysning du tänkt montera.
Har själv köpt en drös med små LED-spottar från Kina där 1W-dioderna har gått sönder efter x antal månader. Där gick det med lite trixande att byta dioderna. Krävs lite lödarbete.
Mer kan jag inte säga utan att du beskriver/länkar till den belysning du tänkt montera.
Har själv köpt en drös med små LED-spottar från Kina där 1W-dioderna har gått sönder efter x antal månader. Där gick det med lite trixande att byta dioderna. Krävs lite lödarbete.