kulle skrev:
Ibland är det bra med två :p
jag har 0 nu... men köpte ändå ingen då svågern är plattsättare... så har inget eget behov... även om jag oftast köper allt när det är bra priser :)

nimhed skrev:
Är den vattenkyld?
Man häller vatten i den ja.

freddan83 skrev:
Ledsen att jag kostar er pengar 😂
Netonnet har 500:- rabatt på Bosch Professional GTA 2600 999:-
[länk]

Sista dagen idag, köper man två saker samtidigt får man bara skäll en gång hemma.
Hmm en till!? Jag har ju en Bosch GCM 8 SJL utan bord, får nog ta o kolla upp GTA 2600! Tack igen!

kulle skrev:
Blev en här oxå :)

:rolleyes: Kunde inte heller låta bli, men en såg till mig också... Denna fyndtråd kostat min femsiffrigt belopp senaste året... eller rättare sagt sparat mig femsiffrigt eftersom jag ändå skulle ha köpte det mesta (y)

• Gilla
kulle och 1 till
  • Laddar…
Blev en kakelsåg på Beijer här med. Nu kan jag med gott samvete ge bort den röda plåtsaken från Bauhaus som vart utlånad i snart 10år. :)

freddan83 skrev:
Ledsen att jag kostar er pengar 😂
Netonnet har 500:- rabatt på Bosch Professional GTA 2600 999:-
[länk]

Sista dagen idag, köper man två saker samtidigt får man bara skäll en gång hemma.
Neeeejj! Har precis fått tillstånd att köpa 3800 med motiveringen att det skiljer typ 500 spänn. Nu behöver jag fler argument!

ghoti skrev:
Neeeejj! Har precis fått tillstånd att köpa 3800 med motiveringen att det skiljer typ 500 spänn. Nu behöver jag fler argument!
Det blir typ 500:- i skillnad, eller nästan i alla fall, 800:- eller 500:- är ingen stor skillnad, nästan samma ...

Jag gav 1840:- på Beijer i veckan med 10% villaägarna rabatt för en 3800.

• Gilla
ghoti
  • Laddar…
Jag vill också ha 10% extra på Beijer..

davveno1 skrev:
Jag vill också ha 10% extra på Beijer..
Gå med i Villaägarna, då kan man argumentera att man måsta handla mer för att räkna hem medlemsavgiften genom rabatterna.

"Och ju mer man handlar, desto mer tjänar man" :x

• Gilla
nanowire och 1 till
  • Laddar…
Vad är egentligen normalpriset på Bosch Professional GTA 2600? Har en viss aning om att jag sett det för ca 1000 kr tidigare?

Finns det något man bör tänka på gällande 2600? Är det kanske för litet i vissa situationer? Saknar det någon viktig funktion? Har för mig att någon sa att det var ganska tungt?

14 kg tror jag det stod på Kartongen :surprised:

davveno1 skrev:
14 kg tror jag det stod på Kartongen :surprised:
Aha inte så farligt, 3800 väger 22 KG men så klarar det nästan 4 meters längd jämfört med 2,5 m.

Tror faktiskt att den lilla varianten skulle räcka för mig. Ser inte att jag skulle behöva 4 meter, de gör ju oftast inget om brädorna sticker ut en extra bit och i absolut värsta fall så har jag justerbart stöd.

Skulle man annars kunna montera en Bosch GCM 8 SJL på ett Bosch PWB 600 bord? Förstår ju att man går miste om stöden som går ut 2,5 m men man kan ju alltid sätta manuella stöd.

B007R9WICUgraphiclarge._V135152099_.jpg

E
snowjim skrev:
Skulle man annars kunna montera en Bosch GCM 8 SJL på ett Bosch PWB 600 bord?
Så klart... inte. Endast en galen person blandar blåa och gröna prylar. Det är sen gammalt.

• Gilla
niklasn
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.