Tack för era snabba svar! Verkstad var ett bra tips, får ringa runt lite. Är i Stockholmsområdet, vilket jag också glömde skriva. Trodde jag nästan skulle hitta dom på Ica eftersom det finns i var och varannan villaträdgård insåg att bilden inte var jättetydlig så jag bifogar en till. Dimensionen är kanske 4x3 cm i ett T lixom. Ca 1 meter höga då plus lite extra för att gjuta. Behöver kanske 6 stycken för att laga och komplettera ett befintlig staket.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej!
Bromma stål har varmförzinkat 40x40x5, samt 50x50x6 i sin lagerlista.
Förr handlade man ju sånt här på Söderströms, men vette sjutton om de inte organiserat om på något sätt... (Jag har inte bott i Stockholm på några år tillbaka här ett tag nu.)
Hur som helst, Bromma stål har hjälpt mig tidigare med att kapa till de har någon avgift per snitt tror jag, Dessutom är de schyssta där, vad jag kommer ihåg. Säg vad du behöver det till, så fattar de!
Lycka till!
Förr handlade man ju sånt här på Söderströms, men vette sjutton om de inte organiserat om på något sätt... (Jag har inte bott i Stockholm på några år tillbaka här ett tag nu.)
Hur som helst, Bromma stål har hjälpt mig tidigare med att kapa till de har någon avgift per snitt tror jag, Dessutom är de schyssta där, vad jag kommer ihåg. Säg vad du behöver det till, så fattar de!
Lycka till!
Nu snackar vi. Äntligen, precis sådana jag behöver. Stort tack! Får bli ett samtal till dom. Håller med med dig yonna också, dagens stolpar är betydligt större och "fetare" och än dessa diskreta pinnar. Tack alla igen!hnurre skrev:Hej!
Lycka till!