8 040 läst · 7 svar
8k läst
7 svar
Skillnad på grå och blå klämring - Purus Brunn
Hej
Vad är det för skillnad på blå och grå klämring? När man köper en Purus brunn får man med en grå, men när man läser på tex Kiilto monteringsanvisning för foliesystem när man har Purus att man skall sätta dit den blå klämningen.
Läser man Kakel Plattans monteringsanvisning av Kiilto står det "Sätt dit den blå klämringen (gammal
Modell) eller grå klämring".
Såg även någonstans att Purus bytt från blå till grå.
Min fråga, är blå och grå klämring samma sak?
Vad är det för skillnad på blå och grå klämring? När man köper en Purus brunn får man med en grå, men när man läser på tex Kiilto monteringsanvisning för foliesystem när man har Purus att man skall sätta dit den blå klämningen.
Läser man Kakel Plattans monteringsanvisning av Kiilto står det "Sätt dit den blå klämringen (gammal
Det är likadan ring och samma rsk nummerKendal skrev:Hej
7141315. Tittade på de båda idag, såg ingen som helst skillnad men satte dit den gråa.
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 446 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 446 inlägg
Precis.nino skrev:
Gul till tätskikt och blå till plastmatta. Men det ville inte alla förstå så Purus utvecklade en grå variant för allt.
Liknande trådar
-
Begränsa flödet i Tapwell-blandare
Kök -
Vad är skillnaden mellan "markduk" och duk mot ogräs?
Altan & Uteplats -
Söker gödsel/frö/häxblandning för väldigt snabb etablering/reparation av gräsmatta
Gräsmatta -
Robotgräsklippare blinkar först blått. Sen gult.
Robotgräsklippare -
Går det att öka vattentemperaturen från en termostatblandare med ett säkerhetsstopp på 38 grader? Vill ha varmare badvatten.
Badrum