5 060 läst · 6 svar
5k läst
6 svar
Svenska Familjehus - erfarenheter?
Har ni bra eller dåliga erfarenheter av Svenska Familjehus?
Vi vill veta allt! Proffsighet, flexibilitet, kvalitet på material och arbete osv osv.
Vi jämför främst med BoroHus och Fiskarheden (just nu iallafall!).
Vi vill veta allt! Proffsighet, flexibilitet, kvalitet på material och arbete osv osv.
Vi jämför främst med BoroHus och Fiskarheden (just nu iallafall!).
Fantastiskt duktiga, de säljer bara på referens. Hur kan man annars ha en sådan hemsida och vara fullbelagda? Vi byggde med dem och är till 100% nöjda. Vill man ha ett billigt hus, eller flest kvm för pengarna skall man välja ett kataloghusföretag. Vill man ha personlig prägling, ett hus anpassat efter tomten och hjälp med detta samt kvalité då är Svenska familjehus rätt val.
Men jag är inte heller typen som vill välja mitt hus ur katalog och ha ett hus som ser likadant ut som grannens....
Men jag är inte heller typen som vill välja mitt hus ur katalog och ha ett hus som ser likadant ut som grannens....
Valet är gjort.
Svenska Familjehus. Hitills är vi jättenöjda!
När vi jämförde dem med främst Fiskarheden var inte Fiskarheden billigare! Dessutom vet vi nu vad vi får. Med Fiskarheden måste man nog vara erfaren husbyggare för att inte bli överraskad av alla tillägg som behövs.
Svenska Familjehus. Hitills är vi jättenöjda!
När vi jämförde dem med främst Fiskarheden var inte Fiskarheden billigare! Dessutom vet vi nu vad vi får. Med Fiskarheden måste man nog vara erfaren husbyggare för att inte bli överraskad av alla tillägg som behövs.
Liknande trådar
-
Dricksvatten i flera svenska städer överstiger kommande PFAS-gräns
Artikelkommentarer -
Stor granskning av svenskar som köper illegala tv-kanaler
Artikelkommentarer -
V-slot profile - på svenska?
3D-skrivare -
Info om AB Svenska Trähus EA6 081 från 1940-talet?
Hustillverkare -
Enplansvilla 176,5 kvm - byggt av Svenska Familjehus
Hemma hos