Häftig damm Mr R (y)
 
Y
Jag har gått lite längst blivande grusgångar och kommit på att jag ska ha långa granitblock som kantsten mellan grus och gräs.
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Pysslat lite med växthuset och ogräset.. samt inspekterat vårt "senaste tillskott" ..dvs plommonträdet vi planterade i höstas! Behöver rensa bort lite ogräs..men annars verkar det *peppar peppar* må bra.. blir dock inte så mycket frukt i år (typ tre blommor..)..

..men nästa år kanske vi får en rejäl skörd :D
 
Vi brukar få typ tre miljoner plommon på vårt träd :). Det kanske är lite av ett i-landsproblem men det är ganska äckligt att plocka en skottkärra full med ruttna plommon... : :x
 
Snigla skrev:
Häftig damm Mr R (y)
Jag tänkte sätta fisk där snart ;)
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
mexitegel skrev:
Vi brukar få typ tre miljoner plommon på vårt träd :). Det kanske är lite av ett i-landsproblem men det är ganska äckligt att plocka en skottkärra full med ruttna plommon... : :x
Då har man väntat för länge (med att äta upp dem) ju.... !! :wow:
Fast ..det är ganska äckligt att skrapa upp säck efter säck med ruttna äpplen också.. (Speciellt året efter, brukar lämna nån hög till djuren)
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Yrrol skrev:
Jag har gått lite längst blivande grusgångar och kommit på att jag ska ha långa granitblock som kantsten mellan grus och gräs.
Snyggt, men "tungarbetat" (y)
 
Påbörjat ny grill
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Luddis_1 och 7 till
  • Laddar…
Lagt hönsnät över ett litet parti på gräsmattan som är reparerad och nysådd för att kattj-vlen inte ska ha det som sin toalett :mad:
 
mexitegel skrev:
Lagt hönsnät över ett litet parti på gräsmattan som är reparerad och nysådd för att kattj-vlen inte ska ha det som sin toalett :mad:
Taskmört! Vart ska kissen göra sin behov nu? :D
 
Jag har försökt få den att fatta att grannens rabatter är bättre :D
 
  • Gilla
Bo.Siltberg och 1 till
  • Laddar…
mexitegel skrev:
Jag har försökt få den att fatta att grannens rabatter är bättre :D
Det kan inte vara så svårt. Våra grannars katter har fattat det.
 
  • Gilla
Mikael_L och 3 till
  • Laddar…
Kan inte like:a / gilla det inlägget -RB- men jag kan fnissa åt det.. :rolleyes:
 
Mikael_L
Ramnemark skrev:
Grävt halvvägs till Kina :)
Det där trädet kommer få det svårt framåt höststormarna ... :cool:
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Mikael_L
Vi hoppas på 12 st äpplen. :)
Snigla skrev:
[bild]

Pysslat lite med växthuset och ogräset.. samt inspekterat vårt "senaste tillskott" ..dvs plommonträdet vi planterade i höstas! Behöver rensa bort lite ogräs..men annars verkar det *peppar peppar* må bra.. blir dock inte så mycket frukt i år (typ tre blommor..)..

..men nästa år kanske vi får en rejäl skörd :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.